Archief - TNTRADIO (internetradio)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

passero

Legacy Member
Ja ik ken die, heb al enkele keren naar geluisterd en is een goeie radio. Leuk voor op het werk als je je verveelt. Brengt je weer in de stemming om goed te werken ;)

Guardian2100

Legacy Member
Hoja,

Ze draaien beetje vanalles. Allerlei dance.

Vooral in het weekend zijn er veel live sets te horen.

DJ tone van the-lambo
DJ Peter latteau van the fuse (vrijdagavond)

en de residents minder bekend maar heel goed.

:niceone:

Thorens

Legacy Member
Ik ben de laatste tijd toch verslaafd aan DI.fm, hoor. Veel verschillende genres en alleen maar kwaliteit. Toppie! Ik zou er zelfs nog voor betalen ;)

Guardian2100

Legacy Member
Ja dat is een hele goede. Daar kan niemand aan tippen voor het moment.

Harddance en progressive klinken gelijk een bel.

al van www.etn.fm gehoord?

Btw wat wil men zoal van een internet radio? kwaliteit van het geluid en de keuze van het muziek zeker?

vanaf 1 mei veranderd tntradio hun format drastisch. Dus check it soon

www.tntradio.be

Tae

Legacy Member
Guardian2100 zei:
Ja dat is een hele goede. Daar kan niemand aan tippen voor het moment.

Harddance en progressive klinken gelijk een bel.

al van www.etn.fm gehoord?

Btw wat wil men zoal van een internet radio? kwaliteit van het geluid en de keuze van het muziek zeker?

vanaf 1 mei veranderd tntradio hun format drastisch. Dus check it soon

www.tntradio.be

Tja wat verwacht men in mijn geval vooral geen jump maar veel trance, techno, groove muziek.

Ook wel te vinden voor retro muziek zowel house, hardcore, etc.

Live setjes hoor ik ook wel graag af, als ik dan wel de tijd heb voor eens te luisteren en als ik het niet vergeet.

Misschien ook niet onbelangerijk maar dat zullen ze wel al zker door hebben in radio land dat is als het weekend in aantocht is vooral goede muziek draaien als opwarmerke :)

.eX3

Legacy Member
mijn voorkeur gaat ook naa t-spirit ... ze laten veel young talent hun ding doen en zo krijg je een leuke gevarieerde mix van stijlen.

Guardian2100

Legacy Member
we weten al lang dat het in radioland geen eerlijke concurrentie is ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan