Archief - [TK]Stanton str8-60 draaitafel + Naald = 60Euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yo_Neo

Legacy Member
Ik verkoop mijn stanton str8-60 draaitafel, omdat ik ze zelden of nooit meer gebruik.

Ik heb ze aangekocht in de zommer van 2003 voor ongeveer 270 euro. Alles is nog tip top in orde, buiten een paar ondiepe krasjes op de stofkap. Als ge ze komt afhalen kunde alles eerst eens grondig testen. Er ziet ook al een naald bij van stanton (D5200 craze signature series) en dan nog een slipmat. Dit alles verkoop ik voor de schappelijke prijs van 60 Euro. Kga het heele pakket wel niet versturen, dus de koper zal het hier in Antwerpen moeten komen ophalen. Als er iemand interesse heeft, PM me dan.

Foto's vind je Hier:
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Specificaties:
  • Turntable type: 2 speed full manual
  • Driving method: Direct drive
  • Motor: 8 pole 2 phase brushless DC motor
  • Turntable platter: aluminium diecast 330mm diameter
  • Speed: 331/3 and 45 rpm
  • Pitch Control: +/-10%
  • Starting torque: More than 1 Kg-cm
  • Wow and flutter: Less than 0.15% WRMS
  • S/N ratio: 55dB (DIN-B)
  • Tone arm type: Static balanced straight tone arm with detachable headshell
  • Power supply: AC110-127V / 220-240V 50/60 Hz
  • Dimensions: 173/4"W x 5"H x 133/4"D (450W x 145H x 350D mm)
  • Weight: 19 Lbs (8.6 kg)

Skullbasher_31

Legacy Member
mocht ge het verzenden ben ik wel mogelijke koper

kunt ge met die naald wa scratchen?

Yo_Neo

Legacy Member
Skullbasher_31 zei:
mocht ge het verzenden ben ik wel mogelijke koper

kunt ge met die naald wa scratchen?

Als jij voor de verzending wilt betalen is dat mss wel een optie.

Die naald is gemaakt om te scratchen. Dj craze is dan ook een scratch DJ

1337mr.hanky

Legacy Member
gaat het hier over 1 tt of 2 tt's?
is 60 euro per stuk?

Yo_Neo

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
gaat het hier over 1 tt of 2 tt's?
is 60 euro per stuk?

Ik heb er maar 1, dus kan ik er moeilijk 2 verkopen :D
't is dus 60 euro voor 1 draaitafel.

skampy

Legacy Member
Eigenlijk kunde der ni voor sukkelen. € 60 is geen geld. En een stanton str8-60 is ook geen JB Disco 2000 ofzo.

Yo_Neo

Legacy Member
Bump.

Ik verlaag de prijs naar 50 Euro, maar dan moet hij wel vandaag verkocht worden.
Anders zet ik hem op Ebay.

roelegan

Legacy Member
mm..

als ge u naald appart verkoopt en ge geraakt 'tot in gent'
ben 'k mssn wel intereseerd als prijs wa meevalt :D

:love: dj craze !!

edit: tis dus BlisteringByte.. blijkbaar iemand anders ingelogd op school me ne leuke sig :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan