Bobson
Legacy Member
Ik verkoop de mixvibes dvs software met timecode platen, dus zonder geluidskaart.
Wat zit er allemaal in de doos: de mixvibes DVS 6 software (moet je upgraden naar versie 7, is gratis via de website), 4 timecode platen, 2 timecode cd's, en een hoop kabels.
Deze software werkt met veel geluidskaarten, zoals de ESI u46dj, Maya 44usb, stanton scratchbox, NI Audio8, enz...
Ik heb het gebruikt in combinatie met de ESI. Het draait heel licht en de software is gemakkelijk aanpasbaar. Het reageert zeer goed en werkt ook prima op minder snelle laptops. (heb zelf een compaq van 6 jaar)
In de software zitten loops, effecten, samples, vst plugins. Je kan het ook besturen met midi controllers.
Meer info:Mix MP3 - Best DJ Software - MixVibes
Ik verkoop het omdat ik reeds zo'n systeem heb. Ik wou het eens proberen eigenlijk. Maar toch bij mijn huidig systeem gebleven omdat daar video bij zit en bij dit pakket zit er geen video.
Ik heb het de zaterdag (25/01) gekocht bij bax-shop. Het is dus helemaal nieuw, ik heb het zelf wel getest natuurlijk
De nieuwprijs was 179 euro.
De meeneemprijs is 120 euro
Het startbod is 100 euro
Nog vergeten: je kan het komen afhalen/testen in Borgerhout/Antwerpen
of ik kan het natuurlijk opsturen (excl. verzending)
Wat zit er allemaal in de doos: de mixvibes DVS 6 software (moet je upgraden naar versie 7, is gratis via de website), 4 timecode platen, 2 timecode cd's, en een hoop kabels.
Deze software werkt met veel geluidskaarten, zoals de ESI u46dj, Maya 44usb, stanton scratchbox, NI Audio8, enz...
Ik heb het gebruikt in combinatie met de ESI. Het draait heel licht en de software is gemakkelijk aanpasbaar. Het reageert zeer goed en werkt ook prima op minder snelle laptops. (heb zelf een compaq van 6 jaar)
In de software zitten loops, effecten, samples, vst plugins. Je kan het ook besturen met midi controllers.
Meer info:Mix MP3 - Best DJ Software - MixVibes
Ik verkoop het omdat ik reeds zo'n systeem heb. Ik wou het eens proberen eigenlijk. Maar toch bij mijn huidig systeem gebleven omdat daar video bij zit en bij dit pakket zit er geen video.
Ik heb het de zaterdag (25/01) gekocht bij bax-shop. Het is dus helemaal nieuw, ik heb het zelf wel getest natuurlijk

De nieuwprijs was 179 euro.
De meeneemprijs is 120 euro
Het startbod is 100 euro
Nog vergeten: je kan het komen afhalen/testen in Borgerhout/Antwerpen
of ik kan het natuurlijk opsturen (excl. verzending)
. Dus als je een bod doet van 100 euro en je kan nog ergens een ESI 2de hands kopen of een maya ben je misschien 50 tot 80 euro kwijt.