Archief - TK: Mixvibes DVS 2.0

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bobson

Legacy Member
Ik verkoop de mixvibes dvs software met timecode platen, dus zonder geluidskaart.

Wat zit er allemaal in de doos: de mixvibes DVS 6 software (moet je upgraden naar versie 7, is gratis via de website), 4 timecode platen, 2 timecode cd's, en een hoop kabels.

Deze software werkt met veel geluidskaarten, zoals de ESI u46dj, Maya 44usb, stanton scratchbox, NI Audio8, enz...

Ik heb het gebruikt in combinatie met de ESI. Het draait heel licht en de software is gemakkelijk aanpasbaar. Het reageert zeer goed en werkt ook prima op minder snelle laptops. (heb zelf een compaq van 6 jaar)

In de software zitten loops, effecten, samples, vst plugins. Je kan het ook besturen met midi controllers.

Meer info:Mix MP3 - Best DJ Software - MixVibes


Ik verkoop het omdat ik reeds zo'n systeem heb. Ik wou het eens proberen eigenlijk. Maar toch bij mijn huidig systeem gebleven omdat daar video bij zit en bij dit pakket zit er geen video.

Ik heb het de zaterdag (25/01) gekocht bij bax-shop. Het is dus helemaal nieuw, ik heb het zelf wel getest natuurlijk :)

De nieuwprijs was 179 euro.

De meeneemprijs is 120 euro
Het startbod is 100 euro


Nog vergeten: je kan het komen afhalen/testen in Borgerhout/Antwerpen
of ik kan het natuurlijk opsturen (excl. verzending)

deathsythe

Legacy Member
je prijs is volgens mij veel te hoog? of denk ik dat?
nieuw kost het (met de geluidskaart erin begrepen) 230 eur.
apart kost die geluidskaart een 170-180 euro, dus als ik aan je startbod koop, en ik wil er nog een geluidskaart bijkopen, dan kom ik uit op een 270 eur :/
of is het de producer versie?

Bobson

Legacy Member
Néé tis de gewone DVS 7.0 editie. Ja, weet je de minimum prijs is 100 euro, dat lijkt me niet zoveel. Het is ook helemaal nieuw. Je krijgt er 4 ipv 3 timecode platen bij. 3 zwarte en 1 oranje ;). Dus als je een bod doet van 100 euro en je kan nog ergens een ESI 2de hands kopen of een maya ben je misschien 50 tot 80 euro kwijt.

deathsythe

Legacy Member
Dj-DC zei:
Néé tis de gewone DVS 7.0 editie. Ja, weet je de minimum prijs is 100 euro, dat lijkt me niet zoveel. Het is ook helemaal nieuw. Je krijgt er 4 ipv 3 timecode platen bij. 3 zwarte en 1 oranje ;). Dus als je een bod doet van 100 euro en je kan nog ergens een ESI 2de hands kopen of een maya ben je misschien 50 tot 80 euro kwijt.

moet ge wel nog eerst een esi vinden van 50 eur :p
kdenk dat ge da ni zo snel zult vinden als da 180 eur nieuw is :d
anyway gl me de verkoop

Bobson

Legacy Member
3 jaar geleden kost een ESI U46DJ 100 euro nieuw. Dus ik snap niet dat je begint over 180 euro

deathsythe

Legacy Member
Dj-DC zei:
3 jaar geleden kost een ESI U46DJ 100 euro nieuw. Dus ik snap niet dat je begint over 180 euro

oh mijn excuses, khad het over andere kaart van esi

Bobson

Legacy Member
Prijsverlaging: Meeneemprijs 120 euro

Heb gezien dat ze die in duitsland voor 149 verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan