Archief - [TK] JB Systems T2 en mengpaneel MX-100

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-Lite

Legacy Member
Ik verkoop mijn 2 platenspelers JB Systems T2 inclusief naalden en slipmats ( 1 naald pas vervangen, zijn wel de standaardnaalden die erop zitten geen concordes) en mengpaneel JB-Systems MX100 - 2 kanaals mixer moet er wel bijzeggen dat het mengpaneel echt beginnersmateriaal.

Alles is ongeveer 3 jaar oud en enkel thuisgebruik dus alles volledig in orde zoals bij aanvang, ze zien er nog steeds zelfde uit als bij aanvang want wrijf regelmatig de turntables is af me een swifferken plus er wordt niet gerookt in huis.
Op de deze link kan je ze zien
Beglec.com -Producten | &nbsp JB Systems - T2

De reden waarom ik dit alles verkoop is omdat dit echt materiaal is voor beginnende dj's en heb nu reeds al 1 technics en nieuw mengpaneel dus er zit al een maand of 3 nen jb systems in de doos.

Interesse doe maar een fair bod en dan zien we wel.
Dacht dat 1 platenspeler nieuw 180 EUR kost.
Testen mogelijk voor zover dat er daar iets aan te testen valt alles marcheert nog zoals het zou moeten.

greets(omgeving Aalst)

D-vert

Legacy Member
100 euro?

Als ze 3 jaar oud zijn lijkt me da nog vrij eerlijk?

Grtz

D-vert

D-Lite

Legacy Member
Ik vind 100 euro nogal wat aan de lage kant het is de bedoeling dat ik met deze opbrengst mij nieuw materiaal kan kopen namelijk een tweede technics en met 100 EUR moet ik toch nog teveel uit eigen zak bijdragen.

Ik had meer gedacht aan het dubbele dan wat jij biedt; 200 EUR, het zijn dan wel geen technics maar als je de jb systems nieuw gaat kopen kost het je ook al snel 360EUR en dan nog het eenvoudig mengpaneeltje.

Analyze.

Legacy Member
Ik ben mogelijk geintresseert. Ik ben namelijk zelf van plan te beginnen draaien, maar aangezien ik het financieel nog niet kan drage zoek ik nog beginnersmateriaal.
Mijn budget is 100 a 130 euro.

D-Lite

Legacy Member
Uiteraard is dit materiaal goed als beginnende dj maar ik vrees dat ik je voor dit budget niet zal kunnen helpen.

D-Lite

Legacy Member
Nog mensen dat interesse hebben meeneemprijs 220EUR.
2 jb systems t2 en mengpaneel mx-100 (mengpaneel stelt niet veel voor is zeer beginners maar zo kan je toch al snel testen of dj'en je ligt of niet)

Alles in perfecte staat

Bobson

Legacy Member
Als je wil testen of djen je ligt ga je het eerst testen bij een vriend en niet eerst barakke gear kopen en dan geld weggooien. Logisch toch !

D-Lite

Legacy Member
kweet ni als ge nu geen vrienden hebt dat draaien of als u vrienden andere muziek draaien dan wa gij graag hoort hede der al ni veel aan.

Ik hoor graag techno/minimal maar ne kameraad draait meer electro.

Ik vind da is plezant voor na de luisteren ma ni voor zelf op te leggen ...

D-Lite

Legacy Member
up

ondertussen tweede technics aangeschaft iemand interesse in:
2 jb systems T2

meeneemprijs 200 EUR
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan