Archief - [TK] house / electro / minimal / ....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
Weeral een poging tot verkopen van een aantal schijven.
Aan de kopers van de vorige thread ... jullie plaatjes worden morgenmiddag verstuurd. Mijn excuses voor de zolang wachttijd :)

De plaatjes: (liefst meer dan 1 per keer kopen, name ur price ;))

Sigma - Reminder (techhouse / funky)
Barry Valder - Remix EP (techhouse / funky)
Ricardo vs. Jay - Prefer Summer (minimal)
WJ Henze - Superbarbies EP (techno)
Marko Laine - Shuffled (acid techno)
The Chemical Brothers - The Boxer
Xavier - Disco Twilight (deep house)
Aubrey - Solid Groove Trax (detroit / techhouse / funky)
Various - Aktive Matrix (techhouse / house / funky)
Channel Klirr - The Mood Witness EP (funky techhouse)
Sven väth - Fire (WANTED ALBUM !!)
Hugg & Pepp - Elektrofant EP (met Snabeln op) (wanted :p)





please buy ! :o

Sabe

Legacy Member
Hugg & Pepp - Elektrofant EP (met Snabeln op) (wanted )

VERKOCHT

Sabe

Legacy Member
still for sale :


Sigma - Reminder (techhouse / funky)
Barry Valder - Remix EP (techhouse / funky)
Ricardo vs. Jay - Prefer Summer (minimal)
WJ Henze - Superbarbies EP (techno)
Marko Laine - Shuffled (acid techno)
The Chemical Brothers - The Boxer
Xavier - Disco Twilight (deep house)
Aubrey - Solid Groove Trax (detroit / techhouse / funky)
Various - Aktive Matrix (techhouse / house / funky)
Channel Klirr - The Mood Witness EP (funky techhouse)
Sven väth - Fire (WANTED ALBUM !!)

Dj San

Legacy Member
Hoe durven ze, elektrofant voor mijne neus weg.
En ik ben zo ne goeje klant van u Sabe :p

Da krijgt ge nog terug ze telenetforummadam :sop: (jk)

rubenmethodman

Legacy Member
als je dan toch zo geinteresseerd bent in die elektrofant ep,ik heb hem ook en hij mag eventueel wel buiten als ik een deftige prijs krijg :$

Sabe

Legacy Member
rubenmethodman zei:
als je dan toch zo geinteresseerd bent in die elektrofant ep,ik heb hem ook en hij mag eventueel wel buiten als ik een deftige prijs krijg :$

dit is mijn verkoop thread >_< :p

rubenmethodman

Legacy Member
sorry daarvoor,maar ik zie dat elektrofant gewild is en dus wou ik beetje helpen

Kid_C

Legacy Member
rubenmethodman zei:
als je dan toch zo geinteresseerd bent in die elektrofant ep,ik heb hem ook en hij mag eventueel wel buiten als ik een deftige prijs krijg :$

wat zie je onder een deftige prijs ? :unsure:

Kunlun

Legacy Member
Stop nu eens met in Sabe zn topic over een andere plaat bezig te zijn !!! >_<

Als er iets irritant en onbeleefd is, dan ist da wel !

Sabe

Legacy Member
weiqin zei:
Stop nu eens met in Sabe zn topic over een andere plaat bezig te zijn !!! >_<

Als er iets irritant en onbeleefd is, dan ist da wel !

ty !

btw weiqin kies er maar 3 gratis uit e ^^
zijn die schulden ook afgelost :p

//edit: die sven väth album telt voor 3 ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan