Archief - [TK] Dubbele CD-speler en 7U Flightcase

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DSK

Legacy Member
JB Systems CD 560

* Dubbele CD-speler speciaal voor DJ’s
* S/PDIF digital audio, coaxiale RCA uitgang
* Zeer stevig rubberen toetsenbord
* Jog/Dial voor snel op-zoeken
* Snelheidsregeling ±8%, 12%, 16% met pitch bend
* Frame search
* Cue-functie: markeren van een bepaald punt vanwaar u het afspelen wil starten
* Verzorgde en complete display
* Loop-functie
* Relay-functie

Foto's:
http://www.beglec.com/package/328.zip
http://www.boeiend.be/tmp/100_5242.JPG

Aangekocht zomer '05 (weet exacte datum nie meer)
In prima staat, met factuur, originele doos, kabels en nog garantie.

EXTRA: 2x3m kabeltjes om naar het controlepaneel te gaan (+ de standaard 0,5m)

Richtprijs:
zo'n €170 of doe een bod.

extra:
Een flightcase met 7U vooraan, alle accesoires om 19" mixer te monteren onder een hoek, 2 plaatjes om CD-controlepaneeltje te monderen, genoeg vijsjes, bouten e.d., achteraan zit een paneel van 3U met ventilatiegaten en ruimte voor connectors, er zit nog een 1U blindpanel bij met 2x Speakon & 1x Powercon (andere kant = stekkerblok) en alsk me niet vergis nog 2x 2U blindpanel, 2x 1U & 1x3U

foto's:
http://www.boeiend.be/tmp/100_5242.JPG
http://www.boeiend.be/tmp/IMG_1362.jpg

stevoz

Legacy Member
JB Systems CD 560
verzenden mogelijk? of afspraak ergens?

DSK

Legacy Member
stevoz zei:
JB Systems CD 560
verzenden mogelijk? of afspraak ergens?

wil hem verzenden voor €175 incl als dat goed is.
wonen redelijk ver dus afspreken is niet zo handig.

heb nog de originele doos dus is ook reltief goed beschermd.

DSK

Legacy Member
stevoz zei:
wa is eigenlijk de reden van verkoop?

reden: heb 2x MCD200 gekocht voor een prijsje. Deze kan ik beter plaatsen met dat ik terug een 12" mixer heb.
mn CD560 staat dus een beetje werkloos ;)

stevoz

Legacy Member
aahzo,

Awel voor @ 175 INCLU hadde geze.
Dan mag je hem als verkocht beschouwen,
PS waar hebdt ge die gekocht?
enige beschadegingen ofzo?

DSK

Legacy Member
stevoz zei:
aahzo,

Awel voor @ 175 INCLU hadde geze.
Dan mag je hem als verkocht beschouwen,
PS waar hebdt ge die gekocht?
enige beschadegingen ofzo?

Heb hem gekocht bij Bekafun in Izegem en er is nog enkele maanden garantie op.
Beschadigingen zijn er niet, enkel een kras onderaan het controlepnaeeltje (niet zichtbaar bij normaal gebruik).

er zijn 2x 3m kabel bij en nog 1 van de originele (1m dacht ik). De andere originele heeft iemand in geslaagd om er op te staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan