Archief - [TK] D&B 12 platen & 4lp 100euro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

@ m@m@

Legacy Member
yo allemaal , deze platen dus


1)teebee /warehouse/bounce
2)dj wickaman & majic /u disgust me/sandstorm
3)high contrast /racing green/st ives
4)baron /kerbcrawler rmx /gridlock /compound
5)fresh / submarines /submarines pendulum rmx
6)2db /musical /punchdrunk
7)sub focus / scarecrow /x ray
8)total science /chicken lips /prozac
9)dillinja /twist em out /dylan rmx
10)moving fusion /thunderball /lazy bones
11)suply & demand /latest request /psycho
12)drunken masters / kill bill / the unexpected


13)maldini & vegas presents /bad tast lp
14)adam f and fresh /the original jungle sound lp
15)total science /pop psychology ep
16)ed rush & optical /the original doctor shade lp

alle platen zijn in goede staat ,behalve die subfocus die is een beetje krom!
alles voor 100 euros :niceone:

Zercules

Legacy Member
Indien losse verkoop:

ed rush & optical /the original doctor shade lp

dee9

Legacy Member
high contrast - racing green/st ives voor mij

gaat diene ruil nog door met weapons of mass creation?

@ m@m@

Legacy Member
dee9 zei:
high contrast - racing green/st ives voor mij

gaat diene ruil nog door met weapons of mass creation?


die ruil gaat nog door ja maar wil deze platen liefst in 1ne keer verkopen

BlisteringByte

Legacy Member
kunde deze even langs de kant houden?
nu nie zooo veel geld, maar dit weekend normaalgezien zakgeld!!

2)dj wickaman & majic /u disgust me/sandstorm
9)dillinja /twist em out /dylan rmx
5)fresh / submarines /submarines pendulum rmx

tenzij ge ze alleen als pakket verpatst, maar dan denk ik da ge ze minder snel gaat kwijtraken :)

@ m@m@

Legacy Member
ga da hier nog een weekje laten staan als er dan niemand intresse heeft in heel het pakket,dan zal ik ze wel los verkopen:p

is gewoon irritant om per plaat op te sturen enzo ,im lazy:D .
zal volgende week ineens heel de lijst posten dan.

BlisteringByte

Legacy Member
@ m@m@ zei:
ga da hier nog een weekje laten staan als er dan niemand intresse heeft in heel het pakket,dan zal ik ze wel los verkopen:p

is gewoon irritant om per plaat op te sturen enzo ,im lazy:D .
zal volgende week ineens heel de lijst posten dan.

mmm moe ge nooit in gent, brugge, beernem, wingene, knokke.. zijn ? :)

maja men liefje eeft vrienden/familie in a'pen..
maybe da we dan in de vakantie naar a'pen gaan.. anders..
sja kweenie idd opsture :p

CFK

Legacy Member
@ m@m@ zei:
ga da hier nog een weekje laten staan als er dan niemand intresse heeft in heel het pakket,dan zal ik ze wel los verkopen:p

is gewoon irritant om per plaat op te sturen enzo ,im lazy:D .
zal volgende week ineens heel de lijst posten dan.
k maar als ge't appart wegdoet wil'k ABSOLUUT diene pop psychology
man, i love that album!
en dienen warehouse natuurlijk!

@ m@m@

Legacy Member
CFK zei:
k maar als ge't appart wegdoet wil'k ABSOLUUT diene pop psychology
man, i love that album!
en dienen warehouse natuurlijk!

als ik ze niet in 1 stuk verkocht krijg zijn ze zeker van u dont worry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan