rusty33
Legacy Member
hoi,
Wegens veel te druk op school en alles wat er bij komt kijken, zag ik mij genoodzaakt mijn dj-hobby te staken (1 jaar geleden). Ik verkoop dus mijn resterende plaatjes. Hier kan je ze vinden, ik verkoop uiteraard het liefst het gehele pakket. Het zijn er dus 62, waarvoor ik toch nog graag 300 euro zou zien (4.8 EUR/plaat).
Verder heb ik nog een Numark DM2050 mengpaneel en een zwarte Reloop RP-4000 M3D staan, deze mogen ook weg.
dries
Wegens veel te druk op school en alles wat er bij komt kijken, zag ik mij genoodzaakt mijn dj-hobby te staken (1 jaar geleden). Ik verkoop dus mijn resterende plaatjes. Hier kan je ze vinden, ik verkoop uiteraard het liefst het gehele pakket. Het zijn er dus 62, waarvoor ik toch nog graag 300 euro zou zien (4.8 EUR/plaat).
Verder heb ik nog een Numark DM2050 mengpaneel en een zwarte Reloop RP-4000 M3D staan, deze mogen ook weg.
dries