Archief - [TK] 3x Road Ready case voor CDJ800/1000/12" mixer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GateWay.be

Legacy Member
yuw, is er eentje de RR12mix van of zijn het allemaal RRCDJ's ?

DSK

Legacy Member
Het zijn 3 RRCDJ's maar er kan perfect een 12" mixer in één van de cases.

Ik heb indertijd gekozen voor een RRCDJ omdat ik toen een Akiyama MCX had (met koptelefoonaansluiting vooraan) en je daar de voorkant makkelijk van kunt verwijderen/terugplaatsen. Later ook perfect gebruikt met SynQ SMX2

DSK

Legacy Member
weet nie in hoeverre het mogelijk is om die op te sturen en hoe duur dat zal zijn. Maar die cases zijn behoorlijk groot en wegen ook redelijk wat.

Zal dit eens bekijken.

DSK

Legacy Member
GateWay.be zei:
tot 30 kg is het ongeveer 9 euro dacht ik

Voor die prijs (en moeite, ik kan bijna onmogelijk tijdens de openingsuren in een postkantoor te geraken (lang leve België)) verkoop ik ze liever niet.

CrUsH

Legacy Member
Ik bied 80 euro voor twee stuks als je ze tot bij mij kunt krijgen.
Eventueel verzendingskosten splitsen. Ik werk in Leuven als dat je kan verder helpen.

DSK

Legacy Member
CrUsH zei:
Ik bied 80 euro voor twee stuks als je ze tot bij mij kunt krijgen.
Eventueel verzendingskosten splitsen. Ik werk in Leuven als dat je kan verder helpen.

Sorry, voor die prijs hou ik ze liever zelf...
aankoopprijs was >€120/stuk...

CrUsH

Legacy Member
hoe oud zijn ze? Als je ze wilt brengen (Kortrijk is een heel eind) koop ik ze voor de richtprijs = 50euro/stuk.

Grtz

DSK

Legacy Member
koenpje zei:
Hier sterke interesse, is dat ook geschikt voor een DJM 800?

Akiyama MCX pastte goed, SynQ SMX2 ook dus ik verondersteld dat een DJM800 ook moet lukken. Zijn ongeveer dezelfde afmetingen.

Anoniem09

Legacy Member
Jammer dat je in Kortrijk woont, is nogal ver om rap heen te gaan, anders wel meteen 2, misschien 3 gekocht. Hebben hier 2x CDJ-1000 & 1x DJM-800 liggen zonder flight.

DSK

Legacy Member
koenpje zei:
Jammer dat je in Kortrijk woont, is nogal ver om rap heen te gaan, anders wel meteen 2, misschien 3 gekocht. Hebben hier 2x CDJ-1000 & 1x DJM-800 liggen zonder flight.

Momenteel ben ik aan het verhuizen naar Merelbeke en ik werk regio Brussel. Londerzeel is dus het einde van de wereld niet voor mij. Als je er 3 koopt, wil ik ze gerust komen brengen.

dk16

Legacy Member
interesse in 1, allee zou hem willen kopen, maar geraakt je kanten leuven? Of eventueel aan een van de stations in brussel?

Stuur maar pm dan

Anoniem09

Legacy Member
Jensd zei:
Momenteel ben ik aan het verhuizen naar Merelbeke en ik werk regio Brussel. Londerzeel is dus het einde van de wereld niet voor mij. Als je er 3 koopt, wil ik ze gerust komen brengen.

Mja probleem is dat ik niet zeker ben of ze wel geschikt zijn voor djm-800, het kan mss wel passen maar het moet nog praktisch zijn ook natuurlijk, maar 2 zouden we er sobieso al moeten hebben (cdj-1000). Klaat morgen iets weten.

DSK

Legacy Member
Nog iemand die interesse heeft?
Ben hele tijd afwezig geweest maar staan nog steeds te koop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan