Archief - [TK] 30tal vinyls : Trance & Retro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Deef

Legacy Member
Een 30tal vinyltjes te koop.


A very special person We move like shadows
Atlantic Ocean Waterfall 2002
Dave Kane Totally Eclipsed & Remixed
Dj Jan Blaxo
Dj Jean The Launch
Dj Onne Get it on
Dj Pat feat Kevin Kiss my way
Dj Philip Too Deep
DJ Sakin God on Earth
Harry "choo choo" Romero Beats vol.2
Hi-gate Pitchin in every direction
Kaf'é Can't you see it '98
Lunatic House Sounds The Worse
Mark Van Dale Power Woman
Mixmasters In the mix
Moon Project Naked Fantasy
Nigel Reiss & Ghost Inc ep,1
Ovation Book of revelation
Secret Cinema Timeless altitude
SWAT The fly is dead
Terra V Spirit of Joy
The Blackmaster Faith forever
The Guacinamo Project The Sniper
The Puncher The Wall
Toxic 101 The beat is strong
Various itb there was house 4
Various Retro Arena vinyl 4
Various Clubbin Spirit 1.2
Various Clubbin Spirit 1.2
Vincent De Moor Flowtation
White Knight Orgasm

Meer info en discogs links vind je op http://users.pandora.be/nothingspecial/Records4Sale.xls



Indien interesse in één of meerdere van de platen, laat me dan uw beste bod weten via PM of op [email protected]

gunnie

Legacy Member
Deef zei:
Atlantic Ocean Waterfall 2002
Hi-gate Pitchin in every direction
Secret Cinema Timeless altitude

prijs? ik bied nie graag ;)
verzending is hopelijk toch mogelijk? vorige keer ben ik met de trein naar u geweest (paar jaar terug en als ge in Ieper woont toch ;) ) maar gene 2de keer ze :D

Deef

Legacy Member
@ Nutzor, 't gaat wel over de rmx's hé, 'k zie dak da hier nie erbij heb gezet.
het betreft deze plaat http://www.discogs.com/release/237627 .
Indien ge nog interresse hebt zou ik zeggen een 8 € verz.incl. ??

@ Gunnie, Just gij zijt hier eens geweest achter platen. ver hé Ieper :-)
Voor die 3 platen voor u zou'k zeggen 18€ incl verz.
Kijk wel es de discogs link na hé, daar staan de labels erbij.

gunnie

Legacy Member
Deef zei:
@ Nutzor, 't gaat wel over de rmx's hé, 'k zie dak da hier nie erbij heb gezet.
het betreft deze plaat http://www.discogs.com/release/237627 .
Indien ge nog interresse hebt zou ik zeggen een 8 € verz.incl. ??

@ Gunnie, Just gij zijt hier eens geweest achter platen. ver hé Ieper :-)
Voor die 3 platen voor u zou'k zeggen 18€ incl verz.
Kijk wel es de discogs link na hé, daar staan de labels erbij.

18€ inclusief = deal
pm me uw gegevens voor rek enzo dan pm ik u terug :)

Deef

Legacy Member
Volgende platen zijn verkocht ...

Atlantic Ocean Waterfall 2002
Hi-gate Pitchin in every direction
Secret Cinema Timeless altitude

Ik kan de originele duidelijk nie meer editen.. jammer

gunnie

Legacy Member
Deef zei:
Volgende platen zijn verkocht ...

Atlantic Ocean Waterfall 2002
Hi-gate Pitchin in every direction
Secret Cinema Timeless altitude

Ik kan de originele duidelijk nie meer editen.. jammer

en aangekomen ;)

Deef

Legacy Member
gunnie zei:
en aangekomen ;)

Aha, good 2 know

Nog geinterreseerden ??
Prijs ligt tussen de 3 en 6 € stuk.

de 27 overige mogen samen weg voor 100 € incl verzending.

NoizeSuppressor

Legacy Member
ik heb geen excel op deze pc staan dus kan je me de discogs link naar die swat - the fly is death eens forwarden + je prijs aub?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan