ferre
Legacy Member
omdat ik heb besloten om zo goed als te stoppen met draaien, heb ik besloten om mijn 2 nieuwe cdspelers alvast te verkopen
2 pioneer cdj 800 mk2
gekocht op 31/01/2007
in originele doos met aankoopbon
slechts 2x op gedraaid hierthuis. voor de rest niets, afgedekt gestaan.
600 € per stuk
ik wens geen zever in dit topic, alleen geinteresseerden
2 pioneer cdj 800 mk2
gekocht op 31/01/2007
in originele doos met aankoopbon
slechts 2x op gedraaid hierthuis. voor de rest niets, afgedekt gestaan.
600 € per stuk
ik wens geen zever in dit topic, alleen geinteresseerden

)