Archief - [TK] 2x Pioneer CDJ 800 mK2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ferre

Legacy Member
omdat ik heb besloten om zo goed als te stoppen met draaien, heb ik besloten om mijn 2 nieuwe cdspelers alvast te verkopen

2 pioneer cdj 800 mk2
gekocht op 31/01/2007
in originele doos met aankoopbon
slechts 2x op gedraaid hierthuis. voor de rest niets, afgedekt gestaan.

600 € per stuk

ik wens geen zever in dit topic, alleen geinteresseerden

balbe

Legacy Member
in welke winkel gekocht?
2 jaar garantie zeker?
en vr mij ook: waar woon jij, heb wel interesse :)

.eX3

Legacy Member
wanneer ge iets overkoopt van iemand vervalt in principe de garantie (dit ff terzijde)

VinceFeet

Legacy Member
.eX3 zei:
wanneer ge iets overkoopt van iemand vervalt in principe de garantie (dit ff terzijde)

ferre zei:
kijk eens wat de meneer boven u gepost heeft....

No offense Ferre maar .eX3 wil gewoon maar helpen hoor. Als dat van die garantie waar is (ik ken er niets van) is dat wel belangrijke informatie voor potentiële kopers. En zo'n informatie zou dan eigenlijk al in de openingspost vermeld moeten staan. Maar volgens mij vormt die garantie in de praktijk weinig tot geen problemen hoor, als je doorverkoopt (correct me if I'm wrong).

In ieder geval, ik heb je post doorgespeeld aan een bevriende DJ want hij is op zoek naar twee CD-spelers en dit leek mij wel een goede deal.

balbe

Legacy Member
Daarom vroeg ik ook waar hij ze gekocht heeft zodat ik bij de winkel kon nagaan hoe dat zat

ferre

Legacy Member
ik heb ze bij Laconic Records gekocht, aan 1310 €. Ze hadden mij eerst een beschadigde opgestuurd, en zonder problemen een nieuwe gekregen

.eX3

Legacy Member
just wanna help, ik begin u hier niet de huid vol te schelden omdat dit het 11000ste item is dat jij verkoopt ofzo hoor :)

edit: btw shoves zei dat dit dikke BS is (dat van die verlopende garantie) dus navragen is inderdaad de boodschap

ferre

Legacy Member
.eX3 zei:
just wanna help, ik begin u hier niet de huid vol te schelden omdat dit het 11000ste item is dat jij verkoopt ofzo hoor :)

edit: btw shoves zei dat dit dikke BS is (dat van die verlopende garantie) dus navragen is inderdaad de boodschap

so what, al kan dat mijn 10000000 item zijn da ik verkoop... waarom is het altijd op dit forum zo een zever ?

Desperatozz

Legacy Member
omdat mensen hier kritisch zijn beste ferre :)
zulke botte quotes zullen dan ook NIET in positieve zin werken vrees ik (like you care natuurlijk)

maar sommige mensen durven zich hier tenminste vragen stellen, wat toch wel positief is voor een forum denk ik zo!

ps: gratis upke ... en dees is toch den laatste geweest ze ...
dus hou het kalm en rustig in deze verkooptopic , of hij mag dicht!

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
.eX3 zei:
wanneer ge iets overkoopt van iemand vervalt in principe de garantie (dit ff terzijde)

En wie controleert dat?

Ik heb nog nooit iemand mijne pas weten vragen om te zien of de garantie van een 2de hands spul (voor mij dan) op iemand anders zijne naam stond.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
.eX3 zei:
wanneer ge iets overkoopt van iemand vervalt in principe de garantie (dit ff terzijde)

geen last mee gehad toen ik men 2dehands gsm binne bracht bij vandenborre (en dan ook nog in een ander filiaal als waar dat ie oorspronkelijk gekocht werd ;) )

jerre555

Legacy Member
Yo ferre

Soms enig contact gehad met enige Julien? (uit brussel?)
Ik bied je 1100 voor de 2. Dan ging ik samen met julien elk een kopen.
Conact: [email protected]


Vriendelijke Groeten
Jeremy Reyniers

Edit qua vervoor: ik kan komen naar de terminal van de tram's van antwerpen dat juist aan schoten toekomt. ik veronderstel dat je ons dan kan halen daar.

Dj-Marinus

Legacy Member
ja ferre, verkoop je ze per stuk? hier iemand, ben geintresseerd
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan