dunno
Legacy Member
Hallo,
wegens een gebrek aan interesse (en geld, ik zou namelijk een nieuwe pc willen) zou ik mijn gerief willen verkopen. De draaitafels zijn zelf 2ehands gekocht, maar waren toen nog maar 6 maand oud. Het mengpaneel is gekocht bij new-line.nl. Nu zijn de spullen ongeveer 3.5 jaar oud. Uiteraard zijn er wat gebruikerssporen, maar alles werkt nog steeds perfect, op slider 3 van het mengpaneel na, die wat kraakt.
Het betreft dus:
Foto 1 en Foto 2.
Voor de SynQ had ik graag €500 gehad, voor het mengpaneel €60.
Spullen zijn af te halen in Herne (West-VL-Brabant), maar kunnen eventueel naar Halle/Ninove/Geraardsbergen of in de buurt vervoerd worden.
Mits opleg ben ik (afhankelijk van de locatie) bereid wat verder te rijden.
Mvg,
dunno
wegens een gebrek aan interesse (en geld, ik zou namelijk een nieuwe pc willen) zou ik mijn gerief willen verkopen. De draaitafels zijn zelf 2ehands gekocht, maar waren toen nog maar 6 maand oud. Het mengpaneel is gekocht bij new-line.nl. Nu zijn de spullen ongeveer 3.5 jaar oud. Uiteraard zijn er wat gebruikerssporen, maar alles werkt nog steeds perfect, op slider 3 van het mengpaneel na, die wat kraakt.
Het betreft dus:
- 2x SynQ XTRM-1 draaitafel (inclusief Stanton 505 naalden en Cassius slipmatjes)
- 1x Gemini UMX SE mengpaneel
Foto 1 en Foto 2.
Voor de SynQ had ik graag €500 gehad, voor het mengpaneel €60.
Spullen zijn af te halen in Herne (West-VL-Brabant), maar kunnen eventueel naar Halle/Ninove/Geraardsbergen of in de buurt vervoerd worden.
Mits opleg ben ik (afhankelijk van de locatie) bereid wat verder te rijden.
Mvg,
dunno