Archief - [TK] 26 vinyls

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Faktory

Legacy Member
Deze platen mogen weg (liefst in pakket):

Absolute 3 - All by myself 4€
Pulsedriver - Cambodia (10") 2€
Vinno Ricci vs FTW - Put your hands up / Love, peace & xtc 3€
Jump 'n' bounce - The rage 4€
Scotty - Don't stop the party 3€
Definitely N.O.T. / Dj Hatrix & Ghost - Pino & Ghost at the pool / Vibe 3€
Maurizzio - New Emotion (here comes the rain again) (incl live jump cut) 5€
Atlantis 6 - The new style 4€
Kevin M vs Dj Merlin's - Cocaïne Speaking 4€
Bass Clan - I'm so high 4€
The Great Bull Brothers - Kiss my ass 4€
Headliners - In the house 6€
Big Bang - Sonar 6€
Hexa / Fred D & Peter J - Atomic pulsion / Belle fée gore! & Pumpy girl rmx 6€
Boogie Pimps - Salt Shaker 6€
50 cent - P.I.M.P. 9€
Lazard - 4 o' clock in the morning (vinyl 1/2) 4€
Divino - Proper to men 5€
Les Pecheurs - Bate 6€
Big Bang - Pump Fiction / Balloon's city 5€
Delerium - Silence (tiësto rmx) 8€
Keinschmerz - Achtung alarm 3€
Robert Armani - Fire Alarm 2003 4€
Dj Xemick - Away 4€
Sturgeon - Blow your mind 10€

=> Wie alles neemt krijgt ze voor 95€ (= 3,8€ per plaat!!!) (excl verzending of af te halen regio Hasselt/Tessenderlo/Paal)

*Pakket krijgt voorrang!!!

Blezz

Legacy Member
Die Cocaïne Speaking, is dat eerder retro of is dat die dikke techno schijf van "This isssss Cocaine speaking..."

Hebt ge evt een sample?

DJ BUZZE retro

Legacy Member
BieZ zei:
Die Cocaïne Speaking, is dat eerder retro of is dat die dikke techno schijf van "This isssss Cocaine speaking..."

Hebt ge evt een sample?

eerder retro... zoiet zou ik absoluut geen techno noemen, heeft een hele zware kick, is vrij minimalistisch, echt, zoals de titel laat horen, een retro-schijfje met drugsatmosfeer :-)
ik ben wel geïnteresseerd, maar wacht nog even af

Blezz

Legacy Member
hmmz, dan zal ik het ooit es als a capella gehoord hebben in een techno-set ofzo, oftewel een techno versie

ff research doen achter sampleke

Faktory

Legacy Member
Die cocaïne speaking is jump/retro ja... Niet echt een bekende schijf denk ik...
Moest het nog nodig zijn, wil ik gerust een sample maken...:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan