wako
Legacy Member
Hallo,
Ik zat gisteren wat tv te zappen tot ik op MTV kwam. Er was daar een clipje aan het spelen met een gast die duits "zingt", het was meer zingend spreken dan zingen maar bon. Hij had een baard en er waren trommenspelers op dr achtergrond die een masker van een aap droegen. Toen zag ik hem in een odeon of theater binnenstappen en daar was dus een orkest waarvan die spelers allemaal ook maskers van apen droegen. Inderdaad het was een vrij bizar clipje maar jammer genoeg heb ik naam van zanger noch titel kunnen zien
Heb al me rot zitten zoeken op google maar heb niks gevonden. Het enigste dat ik van lyrics heb opgevangen was: hey los geht's ofzo.
Als iemand het eet, posten maar zou ik zeggen! :applause:
Bedankt,
Wako
Ik zat gisteren wat tv te zappen tot ik op MTV kwam. Er was daar een clipje aan het spelen met een gast die duits "zingt", het was meer zingend spreken dan zingen maar bon. Hij had een baard en er waren trommenspelers op dr achtergrond die een masker van een aap droegen. Toen zag ik hem in een odeon of theater binnenstappen en daar was dus een orkest waarvan die spelers allemaal ook maskers van apen droegen. Inderdaad het was een vrij bizar clipje maar jammer genoeg heb ik naam van zanger noch titel kunnen zien
Heb al me rot zitten zoeken op google maar heb niks gevonden. Het enigste dat ik van lyrics heb opgevangen was: hey los geht's ofzo.Als iemand het eet, posten maar zou ik zeggen! :applause:

Bedankt,
Wako