Ik hou wel van het zwaardere werk, en als dit tegenwoordig "emo" heet is dat maar zo...
Het is niks nieuws, 13 in een dozijn, muziek die begin jaren 90 even heeft geflakkerd en nu onder een nieuwe noemer kunstmatig in leven wordt gehouden...imo...Maar dat over de stijl.
Muzikaal vind ik het allemaal wel goed gebracht, er is totaal niks "louche" aan de drums, het is gewoon geen computergegenereerde 140bpm doodsaaie boenk...sorry hoor...
En het geheel zit strak, niks op aan te merken, de productie zit ook goed en de zang past perfect in het geheel.
In de stijl (emo???) waarvan het al duidelijk is dat ik er niet zo hoog mee oploop lijkt het mij in orde, ik ben er zeker van dat er een clubcircuit is waar een aanzienlijk succes kan geboekt worden.
Misschien plaatsen onder "homemade" aangezien er klachten waren over het feit dat er te weinig "alternatieve" muziek in voorkwam.
Groetjes,
BongZ