Dj Aero
Legacy Member
http://www.the-switch.be/enter.html
Op zaterdag 6 mei opent er hier (Essen) een nieuwe jump discotheek. Een nieuwe discotheek van The Clubs wordt geopend met residents Marcky, Pat B, ... Essen is op een 20 minuutjes rijden verwijderd van Wuustwezel waar het vroegere "The Site" gelegen was, die een tijd geleden gesloten werd na een drugsrazzia...
ik zal alvast mss de opening zijn
ik hoop dat het een vette club wordt 
Op zaterdag 6 mei opent er hier (Essen) een nieuwe jump discotheek. Een nieuwe discotheek van The Clubs wordt geopend met residents Marcky, Pat B, ... Essen is op een 20 minuutjes rijden verwijderd van Wuustwezel waar het vroegere "The Site" gelegen was, die een tijd geleden gesloten werd na een drugsrazzia...
ik zal alvast mss de opening zijn
ik hoop dat het een vette club wordt 

)
)
voor mij persoonlijk blijft dat één van de beste discotheken die er waren