Archief - The Switch vervangt The Site?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dj Aero

Legacy Member
http://www.the-switch.be/enter.html

Op zaterdag 6 mei opent er hier (Essen) een nieuwe jump discotheek. Een nieuwe discotheek van The Clubs wordt geopend met residents Marcky, Pat B, ... Essen is op een 20 minuutjes rijden verwijderd van Wuustwezel waar het vroegere "The Site" gelegen was, die een tijd geleden gesloten werd na een drugsrazzia...

ik zal alvast mss de opening zijn :) ik hoop dat het een vette club wordt :woohoo:

gStar

Legacy Member
yep , the-switch is ter vervanging van The-site


vorige vrijdag is hier ni ver vandaan ook een nieuwe discotheek geopend van the-clubs.. www.the-scene.be :D

Dj Aero

Legacy Member
dat had ik nog ni gezien. capaciteit van 1000 man, das zoals the site. Switch heeft spijtig genoeg maar voor 600 man plaats zoals the stars :) maarja ...

vette feest of vetten drugs :) ik ben benieuwd

fr1sb33

Legacy Member
als de jumpdiscotheken als paddestoelen uit de grond blijven schieten, gaan ze elkaar kapot concurreren imo
hetzelfde is gebeurd met de cherry moon, zillion, illusion, die hun zalen niet meer vol kregen en al dan niet failliet gingen (of het was er zo decadent, dat ze wel moesten sluiten :P )

gStar

Legacy Member
't zijn allemaal discotheken van The-clubs (www.the-clubs.be) dus die gaan al ni concureren he :D..

Me goes to the scene next friday (alst felix project is ) :D

fr1sb33

Legacy Member
zelfde eigenaars of niet, de clubbers kunnen niet overal tegelijk zijn, dus het is zowieso niet gezond ;)

gStar

Legacy Member
ze kunnen ook de ene week naar bvb the scene gaan en de andere keer naar the return etc he ;)

NoizeSuppressor

Legacy Member
fr1sb33 zei:
als de jumpdiscotheken als paddestoelen uit de grond blijven schieten, gaan ze elkaar kapot concurreren imo
hetzelfde is gebeurd met de cherry moon, zillion, illusion, die hun zalen niet meer vol kregen en al dan niet failliet gingen (of het was er zo decadent, dat ze wel moesten sluiten :P )

Met alle respect maar Cherry en Illusion zijn in totaal wel wat langer open geweest dan alle 'jump' discotheekjes bij elkaar...

fr1sb33

Legacy Member
Illusion 18 year anniversary party ^^
Vroeger was het aanbod kleiner en de doelgroep groter, aangezien er niet op 1 of 2 genres werd gemikt.
Cherry Moon is nog maar recent gesloten, omdat het omsingeld werd door andere discotheken. (en de glorieperiode al lang achter de rug is :( )

dr.salt

Legacy Member
zucht , spijtig dat die keet weer open gaat , dat volk dat dat soms aantrok :ironic: ( denkt aan stonede gabbers en skinners )

Dj Aero

Legacy Member
mja, het ligt aan de grens. het was er een drugskot maar toch vond ik het er goed (muziek en discotheek) en nee ik heb geen puta madre t-shirt. mss is het nu wel minder, essen ligt ook aan de grens maar mss letten ze nu meer op drugs ofzo? ik vind het in elk geval ni spijtig da het terug open gaat, ik vind het wel tof een jumpkeet in eigen gemeente te hebben :)

gunnie

Legacy Member
fr1sb33 zei:
hetzelfde is gebeurd met de cherry moon, zillion, illusion, die hun zalen niet meer vol kregen en al dan niet failliet gingen (of het was er zo decadent, dat ze wel moesten sluiten :P )

n/o maar Zillion was al geen jump discotheek en da trok genoeg volk, da was een andere reden dat die dicht ging :cry: voor mij persoonlijk blijft dat één van de beste discotheken die er waren

yellowtigra

Legacy Member
fr1sb33 zei:
Illusion 18 year anniversary party ^^
Vroeger was het aanbod kleiner en de doelgroep groter, aangezien er niet op 1 of 2 genres werd gemikt.
Cherry Moon is nog maar recent gesloten, omdat het omsingeld werd door andere discotheken. (en de glorieperiode al lang achter de rug is :( )

Ook nie echt waar, voor elke dancing dat er nu nog is waren er 10 jaar geleden nog 2 ( rip dancings: bel air,cherry moon,extreme,atmoz,at the villa,globe,zillion,montini,bbc,tal van kleinere locale dancings...) + er waren wel degelijk doelgroepen voor elk van de dancings die je opnoemt. cherry moon: hardtrance/techno/hardcore, illusion: trance/groove, zillion: trance/club/dance/dikke nekken :p, wat wel juist is is dat er gewoon meer jeugd naar dancings ging in het algemeen, en nu alleen nog maar de jumpers (zonder hun waren er al nie veel dancings meer denk ik...)

yellowtigra

Legacy Member
dr.salt zei:
zucht , spijtig dat die keet weer open gaat , dat volk dat dat soms aantrok :ironic: ( denkt aan stonede gabbers en skinners )

Hela, ben daar meer dan 10 jaar naar toe geweest en nog nooit een joint aangeraakt... en gabbers? dat ene jaartje (1998) dat ze er hardcore draaiden mss...

fr1sb33

Legacy Member
gewoon meer jeugd naar dancings ging in het algemeen, en nu alleen nog maar de jumpers (zonder hun waren er al nie veel dancings meer denk ik...)

dat bedoelde ik dus met grotere doelgroep, er waren gewoon meer (potentiële) klanten ;)
er waren toen ook massa's goeie dj's die graag in belgïe draaiden, en we hadden onze eigen producers die telkens kwaliteit afleverden

afgebrand

frank verstraeten :P

en de rest van je lijstje had gewoon goeie dj's die bijna exclusief daar draaiden (bij wijze van overdrijven)
Atmoz was bvb de eigendom van Pat Krimson en dat is toch ook een icoon in de muziekwereld
+ iedereen hield van trance en overal draaiden ze (onder meer) trance = luxe :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan