TRFluffy
Legacy Member
http://www.vinylbeats.net/m3u-560.html
Gemaakt in Fruity Loops natuurlijk
is wel gemaakt op m'n koptelefoon, dus heb nog geen deftige afmixing kunnen doen, ma op m'n Sennheiser HD 497 klinkt het alvast heerlijk. Dusja.
Gemaakt in Fruity Loops natuurlijk

is wel gemaakt op m'n koptelefoon, dus heb nog geen deftige afmixing kunnen doen, ma op m'n Sennheiser HD 497 klinkt het alvast heerlijk. Dusja.

maar da is u volste recht 