Archief - Terug beginnen met draaien.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EclipX

Legacy Member
Ongeveer 2 maand geleden, heb ik heel mijn dj set verkocht, dus mengpaneel, platendraaiers & ongeveer 400 vinyls. => https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/jb-sytems-beat-4-2x-q20d-230-vinyls.394106

Maar ik begin dit stilaan te missen.

De vraag is; zou ik het riskeren voor weer opnieuw beginnen te draaien?

Kan er mij iemand de positieve & negatieve kanten hiervan zeggen?

Natuurlijk moet alles weer opnieuw aangekocht worden, & das behoorlijk veel geld.

Grtz

Thorens

Legacy Member
Als het muziek is dat je mist, probeer dan te producen of een instrument te leren... kwestie van eens iets anders te doen als te 'draaien'. :)
Kost ook minder om mee te beginnen en is zéker zo leuk

Xavez

Legacy Member
Dude, wtfuck is dat nu voor een vraag. If you want to: just go for it, if you don't really feel like it: don't do it. Moet je dat al op een forum komen vragen? Freaky :)

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Xavez zei:
Dude, wtfuck is dat nu voor een vraag. If you want to: just go for it, if you don't really feel like it: don't do it. Moet je dat al op een forum komen vragen? Freaky :)

dikke twee-dend

.eX3

Legacy Member
echt eh,

wat is de reden waarom je u gear en 400! platen hebt weggedaan, ik bedoel das niet niets, ik denk niet dat ik ooit van mijn platen afstand zou kunnen nemen.

YellinD

Legacy Member
ik ben 2 jaar gestopt (geldgebrek) en ben weer begonnen nu ik meer geld heb en ik kan het alleen maar aanraden

Geen frustraties meer dat ge ni alle platen kunt kopen dat ge wilt hebben :)

EclipX

Legacy Member
't is natuurlijk spijtig dat al mijn platen wegzijn, waaronder een heleboel klassiekers van xtc-label & bonzai :( . En da kunt ge nergens meer nieuw kopen, en 't is natuurlijk weer duur he, voor een plaatje kom je al aan 10 € dus als ik 50 nieuwe platen koop => 500 €

PBO

Legacy Member
gast, ge hebt al gedraaid, dus ge weet wat het is, hoeveel het kost,... wa komt ge hier juist vragen, want volgens mij kunnen wij u niet meer vertellen dan datgene ge al weet...of ge moest met een specifieke vraag afkomen. :)

Wat die platen betreft: das dom van u he ... :p

Fruitboer

Legacy Member
.eX3 zei:
echt eh,

wat is de reden waarom je u gear en 400! platen hebt weggedaan, ik bedoel das niet niets, ik denk niet dat ik ooit van mijn platen afstand zou kunnen nemen.
ik kan der ook geen afstand van nemen ;)

BraveHeart

Legacy Member
Scheiden doet lijden.

Feel the pain, enjoy the silence :evil:

Daar kunde maar een ding aan doen, een overeenkomst sluiten met computer XP, de mafia baas van de vinyl DJ's.
De Technics familie joinen.
Hoe meer mensen GIJ doet betalen voor Technics hoe meer opslag GIJ krijgt, capiché ?
Zo lang ge maar uit de OEM wijk blijft, zij maken ons al lang het leven zuur.
Een ding moet ge weten, alles wat gij doet is voor de familie.
:D

Skullbasher_31

Legacy Member
wat ik mij afvraag, ge verkoopt gans uw booth lp's en al

en 2 maand later wild ge terug beginnen o_0

echt logisch is da volgens mij nie ze:p

Desperatozz

Legacy Member
1) stel u opnieuw de vraag: waarom ben ik gestop, waarom heb ik alles verkocht
2) indien ge daar zegt da da dom van u was en onbezonnen dan zou'k zeggen overweeg of et een goede zaak is om opnieuw te beginnen ... en alsda geen goei zaak is ... dan doede gewoon iet anders e ... ook met muziek :)

positief is dan: u hebt opnieuw een hobby, ge zijt ne blije mens, ...
negatief is dan: da et u wederom veel tijd en geld gaat kosten ...


soit ... vo de rest denk'k dat dit een redelijk nutteloze topic is :p

w00p

Legacy Member
Best 2ehands platenpakket kopen of via het internet want daar ist 6,5-8€ per plaat...
Een beetje oefenen op het gear van ne maat ofzo, en proberen geboekt te gerake om u dan trug gear te kunnen aanschaffen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan