Teknohol1c
Legacy Member
Ook dit jaar terug van de partij. Voor de 7e keer 
Vorig jaar was het wel wat tegengevallen omwille van ambetant volk...
dit jaar geef ik 't een laatste kans omdat het toch een plezante parade is door de straten van parijs. Ieder jaar een beetje andere route dus ontdek je altijd wel iets nieuws daar.
Het einde is wel altijd aan place de la bastille.
Deze keer gaan we met de auto. Vorig jaar ook gedaan omdat we 's morgens onze trein hadden gemist. We waren er van verschoten hoe easy het wel ni is met de auto naar parijs... Je bent wel ietske langer onderweg ma je gaat wel naar huis wanneer je zelf wil.
TECHNO PARADE 2009 – Paris Mix City ! Samedi 19 septembre 2009
Vorig jaar weinig reactie op gekregen, ben es benieuwd of er dit jaar mensen van hier naartoe gaan

Vorig jaar was het wel wat tegengevallen omwille van ambetant volk...
dit jaar geef ik 't een laatste kans omdat het toch een plezante parade is door de straten van parijs. Ieder jaar een beetje andere route dus ontdek je altijd wel iets nieuws daar.
Het einde is wel altijd aan place de la bastille.
Deze keer gaan we met de auto. Vorig jaar ook gedaan omdat we 's morgens onze trein hadden gemist. We waren er van verschoten hoe easy het wel ni is met de auto naar parijs... Je bent wel ietske langer onderweg ma je gaat wel naar huis wanneer je zelf wil.
TECHNO PARADE 2009 – Paris Mix City ! Samedi 19 septembre 2009
Vorig jaar weinig reactie op gekregen, ben es benieuwd of er dit jaar mensen van hier naartoe gaan

