Archief - [Techno/House] Fenden - Kurexo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Clash

Legacy Member
Beste al dan niet vakantiegangers!

Eindelijk nog eens een nieuw trackske afgewerkt, ongeveer paar dagen an gewerkt, ma ben zeker nog van plan da nog te optimaliseren want volgens mij zijn er nog wa dingen die nog ni volledig klinke zoas t moet! Comments zoude dus altijd aangenaam zijn ;)

Zoals altijd weet ik niet juist welk genre, maar das te afgezaagd om te zeggen :) heb me laten inspireren, zoas op soundcloud vermeld staat, door paul kalkbrenner zn sounds (die ik te heerlijk vind) :)

Check it!

http://soundcloud.com/fenden/kurexo

EDIT 2e versie: http://soundcloud.com/fenden/kurexo-v2
veel veranderd, benieuwd of jullie het beter of slechter vinden zo... :)

zemanwithzeplan

Legacy Member
kmoe zeggen da klinkt very professional ^^ misschien moet ge wel die hoge synth nog wa tunen want die klinkt beetje vals wel :)

Clash

Legacy Member
aaaaaah ik had zo'n comment verwacht maar ik vind da het exact klinkt zoals ik wil!!!!!! zitten geen valse noten in zenne, is gwn ne speciale chord ofzo.. :D

merci!

zemanwithzeplan

Legacy Member
haha bij deze heb ik em je gegeven, ik had zo wel een vermoeden.. anders had je em al lang aangepast wrs :)

Clash

Legacy Member
hehe indd merci ervoor :D toch al iets constructiefs he!

ps wat een kutweer ^^ dan maar producen he manne!

Arpeggiator

Legacy Member
Nice work!! Zit veel meer gevoel in als al uw vorige stuff. Klinkt echt heel pro, ik dacht al meteen aan Paul Kalkbrenner. Hoe meer ik luister hoe meer ik ontdek en hoe beter het is. Keep it up!

Clash

Legacy Member
héél hard bedankt!!!! ben aant wachten tot gij ook nog is iets nieuws post man ;)

felixdraait

Legacy Member
I like it. Niet direct mijn stijl, maar het klinkt goed and that's what matters innit?

Gater op 03:40 klinkt vet!

Absynth trouwens?

Koentjes

Legacy Member
Aan het beluisteren nu, internet doet maar raar tegenwoordig, dikke virus waarschijnlijk :D Ik ga toch ook die comment geven van die noten. Stoort soms echt wel :P Ook al is dat eigen keuze, ik denk dat mensen hier echt gaan op afknappen. Die break is best supernice. Die bongos en percussie enzo maken het wel af, lekker chill half techhouse nummer mss. I like it! Technisch ook sterk!

Clash

Legacy Member
bedankt!!!

ik ga er zeker is verder op inkijken, denk da het om te beginnen al te luid staat. goeie muziek moet goe gevonde worde door verschillende mense en ni enkel de maker dus :D toch wil ik het basis idee ervan behoude, mr ik ga het probere toegankelijker te maken, als da lukt...

bedankt om mij te overtuigen en voor de comments guys ;)

zemanwithzeplan

Legacy Member
ja nu is de vervelende synth wel weg/stiller... maar nu ontbreekt er weer iets om er leven in te brengen vind ik :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan