cowmans
Legacy Member
Juist op going out een lekker nummer gehoor, da heel bekend is.
T was zo op die moment da ze buite in de sneeuw aant draaien waren (precies in de alpen, ofzoiets).
Tis zo een vrouwenstem die een beetje zingt (ge hoord dan nog ni dat een techno/elektro nummer is). En dan opt einde vervorme ze die stem een beetje zoda het wa meer elektro begint te klinke. Vrouwenstem " ....flashlights and XXXX" Op XXX vervorme ze dan maximaal, ma wa ze dan juist zegt weet k ni echt.
En dan beginne die zalige techno beats.
Echt dikke bekende schijf.
Morge ist heruitzending.
As ge der iet uit kunt make?
T was zo op die moment da ze buite in de sneeuw aant draaien waren (precies in de alpen, ofzoiets).
Tis zo een vrouwenstem die een beetje zingt (ge hoord dan nog ni dat een techno/elektro nummer is). En dan opt einde vervorme ze die stem een beetje zoda het wa meer elektro begint te klinke. Vrouwenstem " ....flashlights and XXXX" Op XXX vervorme ze dan maximaal, ma wa ze dan juist zegt weet k ni echt.
En dan beginne die zalige techno beats.
Echt dikke bekende schijf.
Morge ist heruitzending.
As ge der iet uit kunt make?
