Archief - [techno] DJ Skull - 1e project'jes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skullbasher_31

Legacy Member
hello there,

zelf ben ik ook eens begonnen met tracks te maken,
welgeteld de eerste:p;)
beginnende producerke en met enthousiasme:)

hier zijn dus de downloads

1. klik
2. klikkerdeklik
3. klikkerdeklikkerdeklikkerdeklik

*Fruity Loops 6
*.mp3

liefst opbouwende kritiek waarmee ik iets mee ben:)
(ben tenslotte nog maar een beginnerke:D )

Dj San

Legacy Member
Ik ben onder de indruk, echt waar.

Er is nog werk nodig om de sound 'vol' te krijgen en soms zit er wel eens iets niet snor maar ik ben volledig weg van uw opbouw en de mentaliteit achter de nummers.
Ge maakt soms rare keuzes die dan meestal ook intrigerend werken.
Het doet me wat het gevoel geven dat ik naar chilly Detroit stuff aan het luisteren ben, een hoog Omar-S gehalte.

Ik zou zeggen doe verder, blijf de nummer vervolledigen en hou ons op de hoogte.

Skullbasher_31

Legacy Member
Dj San zei:
Ik ben onder de indruk, echt waar.

Er is nog werk nodig om de sound 'vol' te krijgen en soms zit er wel eens iets niet snor maar ik ben volledig weg van uw opbouw en de mentaliteit achter de nummers.
Ge maakt soms rare keuzes die dan meestal ook intrigerend werken.
Het doet me wat het gevoel geven dat ik naar chilly Detroit stuff aan het luisteren ben, een hoog Omar-S gehalte.

Ik zou zeggen doe verder, blijf de nummer vervolledigen en hou ons op de hoogte.
Tnx:)
enne chilly Detroit en Omar-S, nog nooit van gehoord:p

Dj San

Legacy Member
Ik zou beide fenomenen eens grondig onderzoeken mocht ik van u zijn :)

Skullbasher_31

Legacy Member
klikkie:)
nieuwe track gemaakt (kvin dat betere heb maar soit:p)

terwijl ook een schopje geven

comment's!!!!:D

bandarlog

Legacy Member
Klinkt nogal leeg imo... Te weinig aandacht vr eq, vulling en teveel reverb gebruikt. Haal het eens door voxengo span of inspector vst's (gratis) en zie hoe weinig het gevuld is. (edit: een goeie truuk is renderen (nr wav omzetten) en die bekijken in cooledit of soundforge. die wav zou als het goed is min of meer een dikke balk moeten zijn)

Sommige geluiden komen ook nogal 'presetterig' over. Standaardsampletjes na mekaar geplaatst lijkt het wel...

Skullbasher_31

Legacy Member
bandarlog zei:
Klinkt nogal leeg imo... Te weinig aandacht vr eq, vulling en teveel reverb gebruikt. Haal het eens door voxengo span of inspector vst's (gratis) en zie hoe weinig het gevuld is.
heb ik gedaan met audacity en overal meer dan 3 vierde gevuld

Arcko_Drazen

Legacy Member
Het enigste wat ik echt goed vond is second 6 tot 23 van project 6

Persoonlijk vind ik het een zeer vreemde cobinatie (project 6) zo iets meer "funky" achtig en dan zo van die goa-sounds derdoor. Kvin het eigenlijk totaal ni samen passen, bovendien verschillen de volumes constant wat bij iets heeft van: "dit is rap rap in elkaar gestoken zonder aandacht aan detail te geven"

Vind dat er ook eel veel effecten op samples zitten. Beeke van: "kweet ni goe wa ik met die sound moet doen dus zal ik er maar een effectje opzetten"

Mijn mening
AD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan