Archief - [techno] Dirty Motherfucker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Easter~Egg

Legacy Member
Gister lekker liedje gehoord, maar ik was nogal te dronken om het goed te verstaan, ik hoor de de hele tijd "Dirty Motherfucker".. twas iets techno-hardtrance achtig

Anoniem09

Legacy Member
Moeilijke plaat om te mixen, gistere ook gedraait, ma die begint meteen met tekst, hoe kunde dan beatmixen

<BAD> schuim

Legacy Member
koenpje zei:
Moeilijke plaat om te mixen, gistere ook gedraait, ma die begint meteen met tekst, hoe kunde dan beatmixen


wacht tot er een rustig moment is en gooi die schijf erin
gaat natuurlijk nie bij elke plaat ma der zijn zeker bij jump genoeg platen waar ge da in kunt mixen

GeeKer

Legacy Member
koenpje zei:
Moeilijke plaat om te mixen, gistere ook gedraait, ma die begint meteen met tekst, hoe kunde dan beatmixen

Er bestaan andere mixtechnieken dan enkel beatmixen he :)

Anoniem09

Legacy Member
Ja kijk, die tekst duurt meer als ne minuut. Ik ga niet echt ineens die schijf insmijten, en dan minuut lang constant die zelfde tekst met nen clap onder aanhoren :s

<RAVEheart>

Legacy Member
die tekst heeft klemtonen op de bassdrum
beatmixen gaat dus wel :)

Anoniem09

Legacy Member
Ja i know, maar dan moet ge eerst ff voorbeluisteren, daarna naar het begin, op het juiste moment tekst insmijten, maar die eerste 10seconden heeft die gee clap ofzo, dus daar moet je wat gokken, ofwel smijt je in vanaf dat die clap daar wel onder zit.

DJ BUZZE retro

Legacy Member
koenpje zei:
Ja i know, maar dan moet ge eerst ff voorbeluisteren, daarna naar het begin, op het juiste moment tekst insmijten, maar die eerste 10seconden heeft die gee clap ofzo, dus daar moet je wat gokken, ofwel smijt je in vanaf dat die clap daar wel onder zit.

matchen met tekst alleen (zeker toch zo'n herhalende tekst gelijk in mindblowing) is perfect te doen... gewoon nen bass erbij inbeelden... ge hebt niks kick nodig om te mixen, dat vergemakkelijkt het alleen. Zelfs een hihatje is al genoeg, of een bassline, of een geluid :p , het enige dat echt moeilijk is om puur op te mixen is op strings... hoewel dat ook mogelijk is

btw... mindblowing= kutschijf... da sampletje hebbek al 2000 keer gehoord in ander schijven... 't heeft een slap kickske, vrij lege schijf qua percussie ook, en die stem trekt ook op niks... domme... stomme... achterlijke... mark carpentier
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan