Clash
Legacy Member
Juuuw de manne
Ben ff van naam veranderd (again^^), persoonlijk vind ik Fenden e pak beter klinken!
Bon heb mn eerste trackske met de nieuwe monitors gemaakt, Dynaudio BM5a's waar ik wel echt supercontent van ben!!!!!!
Fenden - Konnektor - SoundCloud
3:40 min
Ableton 7/8 & Reason 4
320 kbps soundcloud upload!
Niks zwaar, gewoon simpel nummerke waarvan ik het technisch strak wou laten klinken! Laat me wete wa jullie ervan vinden!!!
Cheers
Ben ff van naam veranderd (again^^), persoonlijk vind ik Fenden e pak beter klinken!
Bon heb mn eerste trackske met de nieuwe monitors gemaakt, Dynaudio BM5a's waar ik wel echt supercontent van ben!!!!!!
Fenden - Konnektor - SoundCloud
3:40 min
Ableton 7/8 & Reason 4
320 kbps soundcloud upload!
Niks zwaar, gewoon simpel nummerke waarvan ik het technisch strak wou laten klinken! Laat me wete wa jullie ervan vinden!!!
Cheers


