VinDiGaTor
Legacy Member
Zit, samen met ne kameraad, al drie dagen met een lied in onze kop, of alleszins een stuk ervan, het gaat als volgt (gefloten)
KLIKKIE!
Je kan het uiteraard ook met de woorden "ta ta tarataaa taratata ta ta" uitdrukken.
Ik heb het bewust de tag unknown gegeven omdat ik dus niet zeker ben van het genre, ik ben er wel zeker van dat een liedje is met een serieuze bas, een gouwe marginale ouwe, denk ik.
Mijn maat denkt trouwens dat er tussen de twee 'stukjes' hej wordt geroepen, of dat dat door het 'publiek' zou geroepen worden indien het liedje op zou staan.
Het is héél vaag, ik ben mij er van bewust, maar ik wordt er zot van
Het ritme is dus wel degelijk zoals het gefloten is, enkel zijn eht niet hoge tonen, maar iets anders ih liedje zelf, ta ta tarata tarata tata dus
KLIKKIE!
Je kan het uiteraard ook met de woorden "ta ta tarataaa taratata ta ta" uitdrukken.
Ik heb het bewust de tag unknown gegeven omdat ik dus niet zeker ben van het genre, ik ben er wel zeker van dat een liedje is met een serieuze bas, een gouwe marginale ouwe, denk ik.
Mijn maat denkt trouwens dat er tussen de twee 'stukjes' hej wordt geroepen, of dat dat door het 'publiek' zou geroepen worden indien het liedje op zou staan.
Het is héél vaag, ik ben mij er van bewust, maar ik wordt er zot van

Het ritme is dus wel degelijk zoals het gefloten is, enkel zijn eht niet hoge tonen, maar iets anders ih liedje zelf, ta ta tarata tarata tata dus


)