Yenneman
Legacy Member
Na eventjes een kleine inzinking op het gebied van inspiratie, ben ik weer terug met goeie moed begonnen aan een probeerseltje van een aantal maanden oud. Dit is het laatste nummer dat ik geproduceerd zal hebben op mijn oude pc met k*tspeakers, want volgende week staat er een gloednieuw peeceetje op mij te wachten, met goeie headphone :applause: .
Verwacht dus niet teveel van het geluid.
Nog waard te vermelden : het nummer bevat een aantal speech-samples van een zekere Adolf Hitler...een redelijk 'common use' in dit soort muziek...ik maak geen muziek om mijn politieke mening te promoten, dus neem hier geen aanstoot aan aub.
Voor de rest, enjoy!
4'38"
6,36 mb
.mp3
192 kB/s
FL 5 en free synths
eigen mening: kheb er lang aan gewerkt, structuur zit wel goed denk ik, enkel wat problemen gehad met het knippen van de spoken word samples.
Ook de crashes zijn imo niet echt volledig geslaagd.
Link : Alhier
Verwacht dus niet teveel van het geluid.
Nog waard te vermelden : het nummer bevat een aantal speech-samples van een zekere Adolf Hitler...een redelijk 'common use' in dit soort muziek...ik maak geen muziek om mijn politieke mening te promoten, dus neem hier geen aanstoot aan aub.
Voor de rest, enjoy!
4'38"
6,36 mb
.mp3
192 kB/s
FL 5 en free synths
eigen mening: kheb er lang aan gewerkt, structuur zit wel goed denk ik, enkel wat problemen gehad met het knippen van de spoken word samples.
Ook de crashes zijn imo niet echt volledig geslaagd.
Link : Alhier

Dus als ge da ziet zitten (op termijn wel he): let me know... Hier vallen schoon dingen mee te doen. Ik vind het muzikaal nog ni gevarieerd genoeg maar daar valt dus iets aan te doen.

(ja in RA was er geen hitler kweet t)
)