toru
Legacy Member
Ik was dit weekend op een feesje ergens, waar ik ineens een goddelijke plaat hoorde. Ik liep(strompelde) naar de dj en vroeg welk nummer het was, en heb dus een gedeelte, maar ik vind er dus niets van terug.
Het is een electro/groove plaat met een oude 60's sax sample in, zoals in jump phony of hoe noemde die plaat. Zo'n sample dus.
Enige dat ik me nog kan herinnere van de "titel" was Swing Bob instrumental. Heb de hoes gezien, was een retro ding.
Ik hoop dat iemand me kan helpen ^^.
Het is een electro/groove plaat met een oude 60's sax sample in, zoals in jump phony of hoe noemde die plaat. Zo'n sample dus.
Enige dat ik me nog kan herinnere van de "titel" was Swing Bob instrumental. Heb de hoes gezien, was een retro ding.
Ik hoop dat iemand me kan helpen ^^.


heb'm zelf ook gekocht.