Piekatsjoe
Legacy Member
Keun stelt zijn eerste nummer voor: Buize & Bruises. Dit werd opgenomen met dit apparaatje. De opnames hebben verleden week zaterdag plaats genomen. De kwaliteit is niet zo denderend omdat we nog een ideale opstelling zoeken om te recorden zodat alles wat equal klinkt. Ook niet letten op de schoonheidsfoutjes die er momenteel nog inzitten :].
Alsook komt er nog een ander nummer op en een nummer die WIP is.
Het liedje kan je Hier beluisteren
.
Cheers,
Yordi van Keun!
Alsook komt er nog een ander nummer op en een nummer die WIP is.
Het liedje kan je Hier beluisteren
.Cheers,
Yordi van Keun!
.