wackorobin
Legacy Member
Hey allemaal, ik ben een nieuwe gebruiker en heb direct een goeie vraag voor jullie. Het gaat over een vette Trance track waarvan de tekst ongevver zo gaat:
There be no more hate, there be no more fear, there be no more blood, there be no more tears.
kan iem. mij nog is uitleggen hoe ik een track kan uploaden? Ik heb nl. vroeger nog op verschillende forums gezeten, maar dit is ondertussen toch al weeer een tijdje geleden.
Dank bij voorbaat, wacko
There be no more hate, there be no more fear, there be no more blood, there be no more tears.
kan iem. mij nog is uitleggen hoe ik een track kan uploaden? Ik heb nl. vroeger nog op verschillende forums gezeten, maar dit is ondertussen toch al weeer een tijdje geleden.
Dank bij voorbaat, wacko
