NinjaTune
Legacy Member
Allo,
Tijdens het downloaden van mijn gekochte tracks op stompy, had ik even een internet probleem, waardoor een stuk of 7 tracks niet succesvol gedownload zijn. Als ik opnieuw klik op "download" springt de website continu op de pop-up in te loggen. Nu vroeg ik me af of het wel mogelijk is te herdownloaden op stompy?
Er staat namelijk reeds een "x" bij de tracks.. En het lukt me dus niet ze opnieuw binnen te halen.
Tijdens het downloaden van mijn gekochte tracks op stompy, had ik even een internet probleem, waardoor een stuk of 7 tracks niet succesvol gedownload zijn. Als ik opnieuw klik op "download" springt de website continu op de pop-up in te loggen. Nu vroeg ik me af of het wel mogelijk is te herdownloaden op stompy?
Er staat namelijk reeds een "x" bij de tracks.. En het lukt me dus niet ze opnieuw binnen te halen.
