MaddddMaxxx
Legacy Member
Hier kan je je eigen band voorstellen. Als je een DJ of gewoon een solomuzikant bent kan je dit hier ook plaatsen.
Ik zal bij deze beginnen... .
Ik speel dus al 4 jaar gitaar (waarvan 3 jaar elektrisch) en ben net uit m'n eerste band gestapt eigenlijk. De band heet Griptape, het genre is Skate Thrash. Daar heb ik iets meer dan een jaar in gezeten en we hebben slechts 1 optreden gespeeld... . Ik ben eruit gestapt omdat ik in een iets ingewikkeldere band wou spelen. Want, in Griptape draaide het allemaal om de snelheid en niet om de muzikaliteit... .
Ik heb nu dus een nieuwe band opgericht, waarin ik weer gitaar speel, genaamd Reign Of Terror (ik weet dat die al is ingenomen, maar tegenwoordig bestaat bijna alles al... .). We spelen Metalcore/Black/Death Metal. Deze is nog maar net opgericht sinds vorige maand, dus hebben we nog geen optredens gespeeld.
Zo, nu ist aan jullie!
Ik zal bij deze beginnen... .
Ik speel dus al 4 jaar gitaar (waarvan 3 jaar elektrisch) en ben net uit m'n eerste band gestapt eigenlijk. De band heet Griptape, het genre is Skate Thrash. Daar heb ik iets meer dan een jaar in gezeten en we hebben slechts 1 optreden gespeeld... . Ik ben eruit gestapt omdat ik in een iets ingewikkeldere band wou spelen. Want, in Griptape draaide het allemaal om de snelheid en niet om de muzikaliteit... .
Ik heb nu dus een nieuwe band opgericht, waarin ik weer gitaar speel, genaamd Reign Of Terror (ik weet dat die al is ingenomen, maar tegenwoordig bestaat bijna alles al... .). We spelen Metalcore/Black/Death Metal. Deze is nog maar net opgericht sinds vorige maand, dus hebben we nog geen optredens gespeeld.
Zo, nu ist aan jullie!
