Archief - Stagedivers.be zoekt content manager (betaald)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Itch

Legacy Member
Enige tijd geleden deed ik op dit forum een oproep aan muziekliefhebbers die voor stagedivers.be wilden schrijven. Momenteel is de website online en de komende weken starten we met onze reclamecampagne.

Om de website ( http://www.stagedivers.be ) de komende maanden in goede banen te leiden zijn we opzoek naar een content manager. U moet dat natuurlijk niet voor niets doen

- U krijgt een vaste maandelijkse vergoeding
- U krijgt nieuwe CD- en DVD releases thuisgestuurd
- U krijgt gratis toegang tot concerten en festivals
- U krijgt de mogelijkheid backstage nationale en internationale artiesten te interviewen

Taakomschrijving:

- U bent verantwoordelijk voor de content op Stagedivers.be. Dat betekent dat u ervoor zorgt dat er bij regelmaat updates op de website verschijnen in de verschillende onderdelen van de website.

- U bent verantwoordelijk voor de naambekendheid. Zorg ervoor dat het bezoekersaantal op Stagedivers.be toeneemt en maak promotie op internet, concerten en festivals. Wij zorgen voor de flyers en gratis toegang! Hoe meer bezoekers Stagedivers.be trekt, hoe meer wij u kunnen uitbetalen.

Let wel op! U dient minimum 16 jaar te zijn om in aanmerking te komen. Een vlotte pen en een correcte beheersing van de Nederlandse taal is een belangrijke troef.

Wilt u graag wat bijverdienen en van uw hobby uw beroep te maken: stuur dan een mailtje met motivatie, leeftijd, naam en adres naar [email protected]. Ervaring is niet vereist, wel mooi meegenomen.

Itch

Legacy Member
Ik heb de minimumleeftijd een beetje teruggeschroefd. Tenslotte ben ik op mijn 16de ook samen met DrPepper met Telenet Games van start gegaan, toen nog onder de nick TriX.

sir oinksalot

Legacy Member
ik snap eigenlijk de bedoeling nog niet echt, is het de bedoeling dat je dus zelf de updates plaatst enzo? alsin je ook wel wat van webdesign etc moet kennen?

Pana

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ik snap eigenlijk de bedoeling nog niet echt, is het de bedoeling dat je dus zelf de updates plaatst enzo? alsin je ook wel wat van webdesign etc moet kennen?

Zal wel met een form gebeuren.

boozeke

Legacy Member
geïntresseerd,als kennis van webdesign ni vereist is toch

Itch

Legacy Member
Uiteraard gebeurt alles met een form. Je krijgt een login en password voor onze admin. Daar kan je gewoon alles via de website ingeven. Je hebt geen kennis van HTML of PHP nodig.

Het is de bedoeling dat jij de belangrijkste updates voor je rekening neemt.

Vragen staat vrij!

sir oinksalot

Legacy Member
hazo, dan heb ik wel intresse, de belangerijkste taak is eigenlijk gewoon promotie maken dus

VinceFeet

Legacy Member
Zowel ik als een goede vriend van me zijn into punk. We reizen het ganse land af op zoek naar goede optredens en/of festivals. Bovendien liegt onze cd-collectie er ook niet om.

Kan je eventueel iets met ons aanvangen? Wij zijn allebei bereid reviews te schrijven indien dat gewenst is. Ik lees op de site dat we een recensie moeten insturen maar dat doen we pas van zodra we weten of we al dan niet van enig belang kunnen zijn :p .

spectrious

Legacy Member
Aangezien ik geen reactie op mijn "nieuws poster cv" heb gekregen zal ik maar passen. :).

Itch

Legacy Member
VinceFeet

We kunnen altijd wel mensen gebruiken als jij en je vriend. Ik stuur je mijn msn door in PM.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan