Thorens
Legacy Member
Dit is al de eerste versie, eerst had ik het onder 'One night' door Romulus opgenomen (klik) maar aangezien ik m'n Fire & Rain ook gewoon onder m'n naam heb opgenomen, dit ook maar dan.
Dit is dus niet in één take opgenomen en dat hoor je aan de opnamekwaliteit. Alle akoestische gitaar is in stukken opgenomen (refrein, vers1, vers2, enz...) en idem voor keyboard. Zang is er dan daarna in één keer over opgenomen. Over die laatste ben ik nog niet 100% tevreden maar het was al +- de 20ste take voor zang vandaag dus was het een beetje beu en dan wordt het alleen maar slechter meestal. 't Is toch al ok zo
Info mp3: 2,6 mb - 128kbps - 2min44
Link: http://www.web-straat.be/stuff/you.mp3
Dit is dus niet in één take opgenomen en dat hoor je aan de opnamekwaliteit. Alle akoestische gitaar is in stukken opgenomen (refrein, vers1, vers2, enz...) en idem voor keyboard. Zang is er dan daarna in één keer over opgenomen. Over die laatste ben ik nog niet 100% tevreden maar het was al +- de 20ste take voor zang vandaag dus was het een beetje beu en dan wordt het alleen maar slechter meestal. 't Is toch al ok zo

Info mp3: 2,6 mb - 128kbps - 2min44
Link: http://www.web-straat.be/stuff/you.mp3
) en naar het einde toe zitten er wat valse noten in. Was het ook de bedoeling dat je in het 2e refrein een octaaf (of hoe dat ook heet) hoger zit dan in het 1e? Ik zou het bij de laagste houden...persoonlijke voorkeur natuurlijk.