DaMob
Legacy Member
Ik heb een aantal slimme afspeellijsten gemaakt in iTunes zodat ik via Serato deze kan inladen
Als ik nieuwe liedjes toevoeg in iTunes worden die wel aan de afspeellijsten toegevoegd, maar niet in Serato. Ik moet telkens het liedje afspelen in de slimme afspeellijst zelf, voor hij ze weergeeft in Serato
Kan ik hier niets aan doen, want het is nogal lastig
Als ik nieuwe liedjes toevoeg in iTunes worden die wel aan de afspeellijsten toegevoegd, maar niet in Serato. Ik moet telkens het liedje afspelen in de slimme afspeellijst zelf, voor hij ze weergeeft in Serato
Kan ik hier niets aan doen, want het is nogal lastig
Serato dus even opnieuw opstarten is de boodschap.