TheAntropoid
Legacy Member
Iemand een idee van de line up? der staatnog niets over aangekondigd;<; wordt nu wel eens tijd;.
Btw kzin vorig jaar niet geweest maar nu zeker wel.. kan iemand me vertellen of het de moeite is?
Spijtig dant wel zo duur is 40 E .. jongens wor gon we toch naartoe met de entree prijzen..
greets
Btw kzin vorig jaar niet geweest maar nu zeker wel.. kan iemand me vertellen of het de moeite is?
Spijtig dant wel zo duur is 40 E .. jongens wor gon we toch naartoe met de entree prijzen..
greets



