Archief - sennheiser hoofdtelefoon

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaMob

Legacy Member
Ik heb dit ook al op het hardware-forum gepost, maar jullie zullen er wel iets meer van kennen dus:

Ik zoek dus een headset, nu dacht ik 1 van sennheiser, omdat dit merk toch bekend is en niet zo slecht is? Het is maar voor aan de pc, mss eventueel later voor het echte werk.

http://www.sennheiser.nl/nl/icm_nl.nsf/root/products_sennheiser_headphones_dj

Op deze site staan ze.
Budget is 70-80 € en er moet geen micro aanhangen dus die 2 rechtsboven zijn al uitgesloten . En natuurlijk ook een goede isolatie van het omgevingsgeluid.
Ik had die hd 205 in gedachten, is dit een goede keuze?

Alvast merci ;)

PapaGanz

Legacy Member
De HD212 Pro is een goede kwaliteitskoptelefoon voor weinig geld !
Voor 70-80 kan je misschien een Stanton DJ Pro 2000 nemen?

DaMob

Legacy Member
Idd, dat had ik ook juist door, had het stukje tekst gewoon gekopierd van op het hardware-forum en ja met die puntjes daar tussen :). Maar is nu aangepast ;).

En is die Stanton zoveel beter?

PapaGanz

Legacy Member
Ik ben er zeer tevreden van :p.
Ik heb mij ook een HD212 pro besteld voor mijn mp3 speler, maar die wordt ook gebruikt door DJ's

Audiosonic

Legacy Member
Ik draai hier met de HD212 Pro, en nog gene last van, enkel positieve ervaringen.

kokkenmaster

Legacy Member
Hier een HD202 (Ideal for DJ use staat erop). Kost maar 30 euro in de MediaMarkt en ik vind em heel goed van geluidskwaliteit :niceone:

?therapy?

Legacy Member
kokkenmaster zei:
Hier een HD202 (Ideal for DJ use staat erop). Kost maar 30 euro in de MediaMarkt en ik vind em heel goed van geluidskwaliteit :niceone:
², en het zit goed aan mijn oren :)


Link

w00p

Legacy Member
HD212 vond ik al een beetje "fragiel".
Das perfect voldoende voor wa gij ervan eist, ma ga der voorzichtig mee om. :p (vooral da kabelke)
Ik heb eentje dat na 3 jaar kapot gegaan is aan het kabelke.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat die HD205 beter zal zijn...

Kijk es in de winkel welke er robuuster uitziet aan de kabelkes.

Spacy2003

Legacy Member
w00p zei:
HD212 vond ik al een beetje "fragiel".
Das perfect voldoende voor wa gij ervan eist, ma ga der voorzichtig mee om. :p (vooral da kabelke)
Ik heb eentje dat na 3 jaar kapot gegaan is aan het kabelke.

Ik kan mij moeilijk voorstellen dat die HD205 beter zal zijn...

Kijk es in de winkel welke er robuuster uitziet aan de kabelkes.

3 jaar vind ik ferm lang voor een hoofdtelefoon, er zijn al HDJ1000's van pioneer vlugger stuk gegaan:p

DaMob

Legacy Member
Dus die HD202 en HD212 zijn goed genoeg voor mij? Dus goede kwaliteit en goede afsluiting van het omgevingsgeluid?

Maar welke van die 2 krijgt jullie voorkeur?

Merci voor alle info al!

Jaws

Legacy Member
ik heb de stanton dj pro 2000 en kben daar heel tevreden van, die kost €75 en zeker een heel goede dj hoofdtelefoon, sluit heel goed af en voelt redelijk stevig aan

DaMob

Legacy Member
Dus HD202, HD212 en Stanton Dj Pro 2000.

Max budget is 80€ dus welke van de 3 ;)?

Canniball

Legacy Member
HD212 pro lekker ding ;)
50€ als ik me ni vergis?

echt kwaliteit vor weinig geld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan