Archief - Search: Artiestennaam

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dj.joris

Legacy Member
Dag , ik was eerst een Jump dj maar in de grote vakantie begin ik met nieuwe cariere en begin ik met electro.

Ik wil heel opnieuw beginnen , kbegin nu ook met aankopen van electroplaten enz.

Maar ik zit met probleem ik zoek nu een artiesten naam , een orginele en toffe dat goed klinkt dat miss bij de mensen goed of bekend klinkt.
Niet echt iets zoals Dj en dan nog iets
Meer als bv. Bobby Ewin enz.
Misschien een naam van een bekende vroeger zijn achternaam of voornaam ofzo die al overleden is die iets speciaals heeft gedaan in verband met muziek ofzo?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met goede artiesten naam?
Al vast bedankt!

D3C0Y

Legacy Member
Mr. Veko <= taken door mij :p
k heb eingelijk gewoon eerste 2 letter van m'n achternaam en eerste 2 letter van voornaam genomen

Djack

Legacy Member
Zoiets maak je voor jezelf uit. Zoiets vraag je toch niet op een forum.
Dat is iets dat je de rest van je carriere moet meedragen.

BlisteringByte

Legacy Member
Djack zei:
Zoiets maak je voor jezelf uit. Zoiets vraag je toch niet op een forum.
Dat is iets dat je de rest van je carriere moet meedragen.

²

closen die handel :applause:

1337mr.hanky

Legacy Member
je kan altijd iets halen uit uw style, vb inspiratie halen uit labels, artiesten, liedjes
ge moet niet gaan rippen natuurlijk

zoals ik DJ Progrezz komt van progressive label, zoals spacy zou zeggen: vooruitgang, label progres, enz...

[BAT]krikke

Legacy Member
dj meeloper ?

nee serieus: eerst jump en nu mee op de elektrokar springen(jumpen ?)
draai wa ge goe vindt, noem het liever niet "cariere", en zoek zelf een naam die u past, waarom niet gewoon u echte naam? Een groot stuk van het hele DJ gebeuren draait rond creativiteit en originaliteit, wees dan ook creatief en origineel.
mijn persoonlijke mening natuurlijk, maar mss stof tot nadenken ?

Sabe

Legacy Member
[BAT]krikke zei:
dj meeloper ?

nee serieus: eerst jump en nu mee op de elektrokar springen(jumpen ?)
draai wa ge goe vindt, noem het liever niet "cariere", en zoek zelf een naam die u past, waarom niet gewoon u echte naam? Een groot stuk van het hele DJ gebeuren draait rond creativiteit en originaliteit, wees dan ook creatief en origineel.
mijn persoonlijke mening natuurlijk, maar mss stof tot nadenken ?

the same wise words he once said to me .... kijk waar dak nu sta .... :help:




kusje krikke ^^ ; D

Miesjel

Legacy Member
[BAT]krikke zei:
dj meeloper ?

nee serieus: eerst jump en nu mee op de elektrokar springen(jumpen ?)
draai wa ge goe vindt, noem het liever niet "cariere", en zoek zelf een naam die u past, waarom niet gewoon u echte naam? Een groot stuk van het hele DJ gebeuren draait rond creativiteit en originaliteit, wees dan ook creatief en origineel.
mijn persoonlijke mening natuurlijk, maar mss stof tot nadenken ?

Ik had ook zoiets, maar ik heb niet gereplyed. Maar serieus: een site hebben die electrocrew heet, waar jumpdingen op te zien zijn en dan electro willen gaan draaien terwijl ge er geen achtergrond in hebt. Das verregaand. En als je populaire muziek wil draaien, draai jump, ik neem aan dat je dat graag hoort aan je site te zien. Maar als jan en alleman electro gaat draaien omdat dat wel marcheert, dan is de electro binnen drie dagen dood. Want dan heeft iedereen er genoeg van..

En idd, ik heb ook een paar weken gezocht achter een nieuwe dj alias en die is er gekomen, toevallig met een kruiswoordraadsel, het moet iets zijn waarvan je zegt: voila, dat is het! Zoiets is persoonlijk, laat er als het kan nog een verklaring achterzitten.

Maar doe niet zoals uw site electrocrew, want als je de inhoud bekijkt, maak je jezelf niet echt geloofwaardig als dj, hoor.

Xavez

Legacy Member
Miesjel zei:
Ik had ook zoiets, maar ik heb niet gereplyed. Maar serieus: een site hebben die electrocrew heet, waar jumpdingen op te zien zijn en dan electro willen gaan draaien terwijl ge er geen achtergrond in hebt. Das verregaand. En als je populaire muziek wil draaien, draai jump, ik neem aan dat je dat graag hoort aan je site te zien. Maar als jan en alleman electro gaat draaien omdat dat wel marcheert, dan is de electro binnen drie dagen dood. Want dan heeft iedereen er genoeg van..

En idd, ik heb ook een paar weken gezocht achter een nieuwe dj alias en die is er gekomen, toevallig met een kruiswoordraadsel, het moet iets zijn waarvan je zegt: voila, dat is het! Zoiets is persoonlijk, laat er als het kan nog een verklaring achterzitten.

Maar doe niet zoals uw site electrocrew, want als je de inhoud bekijkt, maak je jezelf niet echt geloofwaardig als dj, hoor.

Toen ik het zag wíst ik dat uw armharen er zouden van gaan rechtstaan :p

én terecht.

Desperatozz

Legacy Member
hmm boozy ... niet slecht

ik dacht aan inspiratie-loser dan :p

no hard feelings eh joris ... ma als ge toch nog nie bekend zijt, en ge kunt van 1-2-3 naar elektro gaan ...

dan kunde ook uwe naam, dj joris, gewoon houden e :D ... of maak er Yoriss van ofzo

alé, de groeten

ennnnnn

/slot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan