Archief - scheef

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

psyko-monchske

Legacy Member
goeiendag iedereen,

ik zit hier met een vraag. vandaag ben ik een plaat gaan halen en tot mijn grote ergernis was deze ook een beetje scheef, net zoals die van juno.

nu is dat normaal dat sommige nieuwe platen scheef zijn? mijn opa zei dat dat aan de pressing in het fabriek ligt, kan dit? wat kunnen de andere redenen zijn? het koude weer?
en daalt de waarde van de plaat nu? ( de plaat vandaag was bedoelt om bij te houden voor later en niet te gebruiken )

kan je er iets aan doen? gewicht op leggen is uit de boze, maar iets anders?

er moeten nog 6 platen komen van recess, ik hoop dat ze kaars recht zijn, anders weer 50 euro verspilt

alvast bedankt

w00p

Legacy Member
nee daarmee verknoeit ge de groeven.
Kwil da eigelijk ook wel weten, kheb wa platen die zo krom staan da ze geen grip hebben en onmixbaar zijn. Ge houdt die ff tegen en plots staat die stil en duurt het 4 helse seconden om trug op snelheid te komen. :(

Dimitri_knt

Legacy Member
jep, heb ook zo een paar platen ik denk dat da is van mss te lang schuin recht te staan tegen de muur ofzo, 1 kan is speelbaar, maar de andere kan heeft dan te weinig grip.

Heb al geprobeerd me telefoonboeken op te legge ma da hielp nie, ook is ff warm gemaakt en dan gewicht derop, maar da deed ook nix. Heb het dan maar opgegeven:S.

grtz

TRFluffy

Legacy Member
verknoeit ge groeven... mja ... wete...
tis nie da ge der me de pletwals moet gaan op rijden eh ...

ik heb ook een scheve plaat... die ligt ier al een jaar of zo op mijn kast plat met iets of wat druk (nog geen kilo) ... doet niks... kutzooi, was een van m'n favo platen...

ma da was wel omda m'n stomme kutmoeder m'n gordijnen had opengezet in volle zon en die lag nog op de platter (en m'n tt's stonden nog voor de ruit... :/)

jaaah... :s still hate 'r for that.. and many other reasons... grr

Dj San

Legacy Member
Ik heb ooit eens een gelijkaardige thread gestart.
Vind em niet direct terug.
Er was een trucje met een strijkijzer enzo dat ik eens heb toegepast en eigelijk wel veel heeft geholpen.

Kunlun

Legacy Member
Dj San zei:
Ik heb ooit eens een gelijkaardige thread gestart.
Vind em niet direct terug.
Er was een trucje met een strijkijzer enzo dat ik eens heb toegepast en eigelijk wel veel heeft geholpen.

Plaat tussen 2 handdoeken leggen en strijken maar?

Arcko_Drazen

Legacy Member
op de chauffage leggen en direct laten afkoelen in het koude weer door er telefoonboeken op te leggen

AD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan