psyko-monchske
Legacy Member
goeiendag iedereen,
ik zit hier met een vraag. vandaag ben ik een plaat gaan halen en tot mijn grote ergernis was deze ook een beetje scheef, net zoals die van juno.
nu is dat normaal dat sommige nieuwe platen scheef zijn? mijn opa zei dat dat aan de pressing in het fabriek ligt, kan dit? wat kunnen de andere redenen zijn? het koude weer?
en daalt de waarde van de plaat nu? ( de plaat vandaag was bedoelt om bij te houden voor later en niet te gebruiken )
kan je er iets aan doen? gewicht op leggen is uit de boze, maar iets anders?
er moeten nog 6 platen komen van recess, ik hoop dat ze kaars recht zijn, anders weer 50 euro verspilt
alvast bedankt
ik zit hier met een vraag. vandaag ben ik een plaat gaan halen en tot mijn grote ergernis was deze ook een beetje scheef, net zoals die van juno.
nu is dat normaal dat sommige nieuwe platen scheef zijn? mijn opa zei dat dat aan de pressing in het fabriek ligt, kan dit? wat kunnen de andere redenen zijn? het koude weer?
en daalt de waarde van de plaat nu? ( de plaat vandaag was bedoelt om bij te houden voor later en niet te gebruiken )
kan je er iets aan doen? gewicht op leggen is uit de boze, maar iets anders?
er moeten nog 6 platen komen van recess, ik hoop dat ze kaars recht zijn, anders weer 50 euro verspilt
alvast bedankt

.