profound
Legacy Member
http://i35.tinypic.com/293vo13.jpg
Na 5 jaar, is het eindelijk nog eens Red Room, de legendarische drum'n'bass night in Dendermonde!
Waar zelfs spliffrider van hier op het forum nog gedraait heeft (denkik!).
Drum'n'bass
Millenium Kru (daviz+187 (reunion), special oldskool set!)
Wontime
Dconvict & wasp
Vizor
MC d.o.c.
Techno + House
tiresz
roebin de freitas
ephonk
Member: €4
Non-members: €6
JH Zenith
Dendermonde!
Het gaat vet worden, dus zeker aanwezig zijn!
Na 5 jaar, is het eindelijk nog eens Red Room, de legendarische drum'n'bass night in Dendermonde!
Waar zelfs spliffrider van hier op het forum nog gedraait heeft (denkik!).
Drum'n'bass
Millenium Kru (daviz+187 (reunion), special oldskool set!)
Wontime
Dconvict & wasp
Vizor
MC d.o.c.
Techno + House
tiresz
roebin de freitas
ephonk
Member: €4
Non-members: €6
JH Zenith
Dendermonde!
Het gaat vet worden, dus zeker aanwezig zijn!