ByT3 Me
Legacy Member
Ik heb mij gisteren een MC-808 gekocht om me er wat mee bezig te houden.
Zijn er hier nog die zo'n eentje in huis hebben? En wat uw bevindingen er van zijn.
En heb je er al iets deftig mee kunnen maken?
Mijn eerste bevinding is dat het in filmpjes wel gemakkelijk lijkt, maar ik vind het toch niet zo simpel en de handleiding is ook onoverzichtelijk.
Ik heb op i-net wat tutorials gezocht, maar er niet echt gevonden.
Iemand een idee waar ik er kan vinden?
Zijn er hier nog die zo'n eentje in huis hebben? En wat uw bevindingen er van zijn.
En heb je er al iets deftig mee kunnen maken?
Mijn eerste bevinding is dat het in filmpjes wel gemakkelijk lijkt, maar ik vind het toch niet zo simpel en de handleiding is ook onoverzichtelijk.
Ik heb op i-net wat tutorials gezocht, maar er niet echt gevonden.
Iemand een idee waar ik er kan vinden?

