Ronny
Legacy Member
Vorige maand een demo gaan opnemen, en er zijn drie nummers opgenomen geweest.
http://www.myspace.com/4play
Status On Hold kan je helemaal beluisteren, de andere twee zijn samples. Hot on Wheels komt jammer genoeg ni helemaal tot zen recht precies door een vreemde kwaliteitsverlies, want normaal gezien is het echt een vet einde
www.4playmusic.be (ja toch een beetje verspreiden van de site he
)
duseuh, wat denkt u der zoal van ?
http://www.myspace.com/4play
Status On Hold kan je helemaal beluisteren, de andere twee zijn samples. Hot on Wheels komt jammer genoeg ni helemaal tot zen recht precies door een vreemde kwaliteitsverlies, want normaal gezien is het echt een vet einde

www.4playmusic.be (ja toch een beetje verspreiden van de site he
)duseuh, wat denkt u der zoal van ?
