Archief - rockfest @schaffen. 15 mei 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ronnie86

Legacy Member
ah rockfest...mooi zaalke... al veel naartoe gegaan.

tamusement als ge gaat :)

S.conceiçao7

Legacy Member
Punkrock zei:
ah rockfest...mooi zaalke... al veel naartoe gegaan.

tamusement als ge gaat :)

is da groot?
want ik kan nergens tickets in de buurt kopen dusja, tzal aan de deur worden mss, maar dan maar hopen dat het nie uitverkocht is tegen die dag

Ronnie86

Legacy Member
bwa..tis nu geen MEGA event...maar ruim groot genoeg...

check wa fotokes om u een gedacht te geve..ma ge zult wel binne gerake..

S.conceiçao7

Legacy Member
blijkbaar nie al te populair hier..
ma das goed, meer kans op entry without pre sale :love:

Ronnie86

Legacy Member
mja...meestal de steden/dorpen in de omgeving van diest zijn daartoe aangetroken...

maar tis een leuk feestje daar

S.conceiçao7

Legacy Member
toch tickets op voorhand gekocht.

17 euro incl. reservatiekosten :D
wtf, amper 2 euro minder dan aan de deur.
achja, nu kan ik zeker binnen

S.conceiçao7

Legacy Member
trouwens, op groez werden er massas flyers verspreid van rockfest :p

Carrion

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
toch tickets op voorhand gekocht.

17 euro incl. reservatiekosten :D
wtf, amper 2 euro minder dan aan de deur.
achja, nu kan ik zeker binnen

voorverkoop kostte ze ma 15 € :p

S.conceiçao7

Legacy Member
Carrion zei:
voorverkoop kostte ze ma 15 € :p

ja maar in de winkel moest ik 2 euro per ticket bijbetalen.

bij groezz en GMM is da ook altijd zo :s kvind da ook maar erg hoor ma soit :s

Carrion

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja maar in de winkel moest ik 2 euro per ticket bijbetalen.

bij groezz en GMM is da ook altijd zo :s kvind da ook maar erg hoor ma soit :s

voor groez is het normaal 1 €, staat zo op de site van groez zelf, ma voor rockfest nie ze, zou ik is ne keer terug naar de winkel gaan, staat niks op het ticket of op de site van rockfest

S.conceiçao7

Legacy Member
wtf bende dieven toch eigelijk :s
bij mij zeiden ze dat da nie op de tickets staat, omdat de handelaars da zelf mogen bepalen.


mn tickets van groez in metalzone brugge gekocht, 2 euro mogen bijdokken .

kga vanaf nu ze allemaal online beginnen kopen denk ik, dan kunnen ze u nie bedriegen

S.conceiçao7

Legacy Member
twas wel nog fun gisteren ginder :)


alesana , man man wat een geweldige show toch. vette vette screamo, nie meer nie minder.

silverstein ook wel heel heel goed, kende die niet zo eigelijk, maar kvind ze wel beetje gelijkend op thursday. wat zeker een pluspunt is.


maar de grootste verrassing voor mij was toch wel horse the band, shit man zulke zotte gastjes. cutman (l) !! en eigelijk heel die show van begin tot eind was goed. en die zwarte die daar zo om de haverklap tussen springt met z'n triangel was ook wel lachen :lol:


de grootste afknapper was "star fucking hipsters". die waren gewoon zat :sop: en zaten heeltijd maar uit hun nek te lullen. het publiek moest er dan ook niet van weten.

voor de rest ja, easyway, deez nutz, ritual nie veel speciaals eigelijk. failsafe was ook nog wel çava...

toen norma jean opkwam zijn we weg gegaan. man was me dat ook weer zo'n hardcore band van 12 in een dozijn :s

echt wel ge amuseerd gisteren, en da voor een schamele 17 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan