MitCh
Legacy Member
Hallo,
Ik zit hier met enkele vraagjes... ik heb 3 tickets combi, en 3 camping tickets. ik zit met het volgende probleem ik had opgegeven via bankoverschrijving, dus ze sturen dat overschrijvings formulier op naar me thuis en dan pas kan ik betalen?(op teleticket staat het oranje, dus gereserveerd) Het volgende, de camping ticketten had ik even niet bij na gedacht. wij gaan in totaal met 7 man, dus de kans is groot dat de andere niet op de zelfde camping liggen. Als nu iemand anders van mijn maten er 7 besteld, kan ik mijn camping ticketten dan laten voor wat ze zijn en niet betalen? alleen de combi ticketten dus.
alvast bedankt
Ik zit hier met enkele vraagjes... ik heb 3 tickets combi, en 3 camping tickets. ik zit met het volgende probleem ik had opgegeven via bankoverschrijving, dus ze sturen dat overschrijvings formulier op naar me thuis en dan pas kan ik betalen?(op teleticket staat het oranje, dus gereserveerd) Het volgende, de camping ticketten had ik even niet bij na gedacht. wij gaan in totaal met 7 man, dus de kans is groot dat de andere niet op de zelfde camping liggen. Als nu iemand anders van mijn maten er 7 besteld, kan ik mijn camping ticketten dan laten voor wat ze zijn en niet betalen? alleen de combi ticketten dus.
alvast bedankt