Archief - [rock] ik - Serenity

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

onsmozes

Legacy Member
duur: 3:15
bestandsformaat: mp3
eigenlijk hetzelfde verhaal als vorige thread (alleen hoop ik nu dat de link iets langer houdt :sop: ):
garageband + akoestische gitaar + M-Audio keyboardje

om te herhalen: dit is geen afgewerkt product :p, eerder een ruw idee waarover een nachtje werk gegaan is :)

link: http://rapidshare.de/files/12442413/Serenity.mp3.html

pitbullgio

Legacy Member
mooie poging... Kan niet echt veel over zeggen want ben niet zo'n kenner...
Maar vond het wel vrij aardig soms beetje chaotisch wel en ik denk dat er toch een beetje meer geequalized moet worden aan de track want wanneer het losbarst het overdondert u wel een beetje en iets te luid... Ge hoort de stemmen niet al te goed meer en beetje chaotische melodielijn...
Klonk zeker niet slecht hoor ik zeg alleen maar wat ik ervan vond. Begin vond ik wel lekker relaxed en dan de aankondiging zo da het ging losbarsten ook hehe maar het losbarsten zelf is ni helemaal mijn ding maar hoe meer ik er hene luister des te meer het meevalt... nu mijn 4de keer beluisterd. hehe keep it up :)

beton

Legacy Member
pcies wel ne redelijk goeie drummer,

vanaf het hard gaat vindek da gejank van die electrische gitaar ni nodig, akoestisch klonk het echter wel aangenaam, de overgang is me overigens ook wat te bruusk

de lyrics zijn me wat te cliché, maar ik care daar eigenlijk niet zo veel om

bwoaf, .. 't is een goei begin, maar ik zou het nu ni echt opzetten om van te genieten ofzo :)

onsmozes

Legacy Member
beton zei:
pcies wel ne redelijk goeie drummer,

vanaf het hard gaat vindek da gejank van die electrische gitaar ni nodig, akoestisch klonk het echter wel aangenaam, de overgang is me overigens ook wat te bruusk

de lyrics zijn me wat te cliché, maar ik care daar eigenlijk niet zo veel om

bwoaf, .. 't is een goei begin, maar ik zou het nu ni echt opzetten om van te genieten ofzo :)

hehe, geen drummer, drumloops ;)
geen band ofzo hé :)

ikzelf ben ook meer tevreden van het akoestisch gedeelte. feit is wel dat:
- de hardere (distorted) stukken ook opgenomen zijn met akoestisch, vandaar de abominabele kwaliteit.
- mocht ik hieraan verderwerken er wel een duidelijk opbouwend gedeelte tussen het zachte en het hardere stuk zal komen

cliché lyrics, tja ik vond het nog meevallen. Achja, ik beken eerlijk dat er weinig over "nagedacht" is, eerder wat spontaan in me opkwam bij het spelen.

F@T LiL' PiGGy

Legacy Member
als je emo-rock als genre wilt bereiken met dit nummer,doe dan zeker voort! Het heeft z'n goede punten,z'n minder goeie punten(maar dat is omdat ik geen emo-fan ben) en ik denk als je dit nummer met je groep blijft repeteren en stillaan laat groeien en nieuwe stukken of andere structuur aanbrengt zal het uiteindelijke resultaat wel zeker goed zijn. Zang stoorde me héél soms, maar dat is dan ook een zeer delikaat onderwerp :niceone:

voortdoen is de boodschap,je BENT er nog niet, maar als je met dit lied af en toe nieuwere stukken aandoe en je groep groeit zal dit echt een nummer zijn waar velen graag naar zullen luisteren. Lyrics gewijs, mja niet origineel maar dat hoeft niet. Weet dat er wel mensen zijn die zich hieraan gaan storen en het is jullie keuze om op de mensen te letten of niet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan