onsmozes
Legacy Member
gemaakt met garageband
slechts 1.45 min
marginale opnamekwaliteit: interne microfoon van laptop, alle gitaren akoestisch met distortion later toegevoegd
synth met M-audio keyboardje, drum voornamelijk loop van garageband
nog iets, ik heb gemerkt dat ik mijzelf een nieuwe koptelefoon mag kopen want het eindresultaat verschilt ENORM tussen verschillende geluidsinstallaties/hoofdtelefonen (zeker de zang en de synth + de verhoudingen in volume tussen de verschillende tracks)
ahja, je moet dit nie als een afgewerkt product beschouwen, maar als een ruw idee. Veel afwerking is er nie aan te pas gekomen
.
Soit, genoeg gezeverd, hier de mp3: http://www.savefile.com/files2.php?fid=2221909
slechts 1.45 min

marginale opnamekwaliteit: interne microfoon van laptop, alle gitaren akoestisch met distortion later toegevoegd

synth met M-audio keyboardje, drum voornamelijk loop van garageband
nog iets, ik heb gemerkt dat ik mijzelf een nieuwe koptelefoon mag kopen want het eindresultaat verschilt ENORM tussen verschillende geluidsinstallaties/hoofdtelefonen (zeker de zang en de synth + de verhoudingen in volume tussen de verschillende tracks)
ahja, je moet dit nie als een afgewerkt product beschouwen, maar als een ruw idee. Veel afwerking is er nie aan te pas gekomen
.Soit, genoeg gezeverd, hier de mp3: http://www.savefile.com/files2.php?fid=2221909