Archief - [RnB Club] Effect One - Left to right

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

satanreleased

Legacy Member
Hallo iedereen lang geleden dat ik nog eens een track heb gepost op deze forum , juist geteld 1 jaar later . Ik ben wel van stijl veranderd ondertussen en ik probeer ene productie huis uit de grond te stampen .

Wel hier is een van mijn laatste RnB telgen .

Gezongen door ik zelf "hubrechtsen Darwin"
Gemaakt in Ableton

Gears used

vocal mastering " behringer composer pro"
,, ,, ,, ,, ,, " behringer Equalizer 6200 pro "
Alesis SR -16
Casio px 110
midi controller mc 416
jb system mx 100 meng paneel
audio mastering via Isotope en Cubase 3

Liedje staat op you tube in HD available
hier is de link

Opmerkingen zijn welkom , ook inverband met het masteren van deze .
niet op de raps , want het is de eerste keer dat ik rap't .

Clash

Legacy Member
Het idee is wel goed, maar technisch moet er nog vanalles gebeuren! Ik kan niet zo goed verstaan wa er gezongen wordt, en de track klinkt een beetje "lawaaierig"..

Vergeet niet dat elke synth, elke sound, etc. zijn eigen plaatske moet hebben in uw EQ! Probeer daar is wa mee te experimentere, misschien ne EQ op uwe master zetten helpt ook al! Heb wel ni met mn goeie headphones geluisterd maar denk wel da ik het tegoei hoorde! Probeer anders ook is in uw eigen taal te zingen, kan ook tof zijn ^^

satanreleased

Legacy Member
Clash zei:
Het idee is wel goed, maar technisch moet er nog vanalles gebeuren! Ik kan niet zo goed verstaan wa er gezongen wordt, en de track klinkt een beetje "lawaaierig"..

Vergeet niet dat elke synth, elke sound, etc. zijn eigen plaatske moet hebben in uw EQ! Probeer daar is wa mee te experimentere, misschien ne EQ op uwe master zetten helpt ook al! Heb wel ni met mn goeie headphones geluisterd maar denk wel da ik het tegoei hoorde! Probeer anders ook is in uw eigen taal te zingen, kan ook tof zijn ^^

yo bedankt voor de comment , er inderdaad werk aan de winkel .Heb nog niet genoeg ervaring met de nieuwe equalizer die ik vorige week heb ontvangen , en ik snap mijn nieuwe materiaal nog niet ook .Normaal deze week er eens invliegen , wanneer ik niet voor mijn dochtertje moet zorgen .

Bahemath

Legacy Member
klinkt wel vernieuwend maar kvind er toch niet echt r&b in terug man..

De synths zijn beetje donker en gaan meer naar de rock kant op...

Zeker iets doen aan de kwaliteit van de vocals. Probeer een goedkope sharemic fzo oO

kameleon

Legacy Member
vind't wel lekker donker,
ik zou de attack van de kick of bass wat clearer maken
en Eq'en zeker en vast zoals Clash eerder zei
vocals mogen er ook duidelijker in misschien

Het idee en de melodie zinnen me zeker en vast wel, goed werk geleverd daar, tof!

-- K

satanreleased

Legacy Member
kameleon zei:
vind't wel lekker donker,
ik zou de attack van de kick of bass wat clearer maken
en Eq'en zeker en vast zoals Clash eerder zei
vocals mogen er ook duidelijker in misschien

Het idee en de melodie zinnen me zeker en vast wel, goed werk geleverd daar, tof!

-- K

Yo dank u voor de comment, het liedje die jullie nu allemaal hebben gehoord was een niet eQ'ed versie , Heb gisteren mijn materiaal eens beter ontdekt en geschakeld , zal in de loop van deze week eens een verbeterde versie posten .
Ben nogal nieuw op het masteren kant .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan