The Sim
Legacy Member
Hier in Vlaanderen heb je keuze tussen Qmusic(pop), MNM(pop), Radio2(pop), Nostalgie(pop) en JoeFM(pop).. mm zie je de trend. Buiten dat heb je maar één alternatieve zender: Studio Brussel (die nog heel wat pop of gwn slechte muziek afspeelt).
Waarom is er nog steeds geen echte rock, metal en punk radio zender?!
En dan heb ik het niet over een nummertje van Coldplay dan een nummertje van Tokio Hotel en dan weer een nummertje van REM.
Maar wel een nummertje van Billy Talent, dan een nummertje van Queens of the Stone Age en dan eentje van Mastodon. (en dan noem ik enkel de bekenden, zodat iedereen weet wat ik bedoel).
Rock, Metal en Punk zijn toch vrij populair. Waarom dan geen eigen zender?!
K'zou hier dus ook graag te weten komen wat er zoal nodig zou moeten zijn, om zoiets te realiseren. Over welke bedragen spreken we hier? En welke licenties moet je van de overheid krijgen?
K'heb het hier dus niet over een 2tal uren radio op één of andere zender. Maar een 24/24 zender over heel vlaanderen.
Waarom is er nog steeds geen echte rock, metal en punk radio zender?!

En dan heb ik het niet over een nummertje van Coldplay dan een nummertje van Tokio Hotel en dan weer een nummertje van REM.
Maar wel een nummertje van Billy Talent, dan een nummertje van Queens of the Stone Age en dan eentje van Mastodon. (en dan noem ik enkel de bekenden, zodat iedereen weet wat ik bedoel).
Rock, Metal en Punk zijn toch vrij populair. Waarom dan geen eigen zender?!
K'zou hier dus ook graag te weten komen wat er zoal nodig zou moeten zijn, om zoiets te realiseren. Over welke bedragen spreken we hier? En welke licenties moet je van de overheid krijgen?
K'heb het hier dus niet over een 2tal uren radio op één of andere zender. Maar een 24/24 zender over heel vlaanderen.
. Er zijn al ongelofelijk veel radio's, het heeft geen zin om daar tegen op te concurreren, dat lukt toch niet
Ik luister zelfs in m'n auto naar m'n eigen iPod, net zoals op openbaar vervoer.