pinchebot
Legacy Member
ja ja ik weet het ben verdomd laat, ging normaal naar de site maar zou tog nog een ticket willen bemachtige, als er iemand is die regio antwerpen - deurne een ticket te koop heeft weegens ziekte ofzow ? je weet maar nooit, laat aub iets weten in een pm laat je nummer of msn dan achter



