Archief - [retro] White Line

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem09

Legacy Member
Tekst iets in den aard van:

Gimme a white line, jo the white line!

HTrance

Legacy Member
BiZi zei:
Ge moet em maar eens achterstevoren spelen ;)

OMG, kheb da nu al 100 keer afgespeeld en nooit op gelet dat als ge da achterstevoren afspeelt dat hij nog steeds white line zegt. Fantastisch, ben ik weer even een weetje rijker :D

XA4

Legacy Member
HTrance zei:
OMG, kheb da nu al 100 keer afgespeeld en nooit op gelet dat als ge da achterstevoren afspeelt dat hij nog steeds white line zegt. Fantastisch, ben ik weer even een weetje rijker :D
Die mens had waarschijnlijk iets met dingen achterstevoren zetten. Krid Snero is ook gewoon het omgekeerde van Dirk Orens.

Maar bij vragen achter de titel van zo'n nummer, begin ik me echt oud te voelen. Mensen van mijn leeftijd (ter info: ben 25) kennen dit nummer uiteraard. Of toch een groot deel. Ach ja... we moeten plaats maken voor een nieuwe generatie. Djeez, ik klink geen 25 maar 65 :ironic: ;)

Miesjel

Legacy Member
Idd, ik ben er 24 en dat is nu dé retroplaat die ik nooit gekocht heb. Omdat die op elke fuif vijf keer werd gedraaid... (Hehe, toen had ik al iets tegen hits :D ) Goei nummer geweest, maar kapotgedraaid.

HTrance

Legacy Member
XA4_ zei:
Die mens had waarschijnlijk iets met dingen achterstevoren zetten. Krid Snero is ook gewoon het omgekeerde van Dirk Orens.

Maar bij vragen achter de titel van zo'n nummer, begin ik me echt oud te voelen. Mensen van mijn leeftijd (ter info: ben 25) kennen dit nummer uiteraard. Of toch een groot deel. Ach ja... we moeten plaats maken voor een nieuwe generatie. Djeez, ik klink geen 25 maar 65 :ironic: ;)

Wow ook nooit gesnapt waar hij die titel vandaan had. Ik leerrrrrrrr bij vandaaaaag :applause: .

Ach die goede oude retro *pinkt traan weg*

Savage

Legacy Member
XA4_ zei:
Die mens had waarschijnlijk iets met dingen achterstevoren zetten. Krid Snero is ook gewoon het omgekeerde van Dirk Orens.

Maar bij vragen achter de titel van zo'n nummer, begin ik me echt oud te voelen. Mensen van mijn leeftijd (ter info: ben 25) kennen dit nummer uiteraard. Of toch een groot deel. Ach ja... we moeten plaats maken voor een nieuwe generatie. Djeez, ik klink geen 25 maar 65 :ironic: ;)

zo van die plakkers gelijk vroeger maken ze ook gewoon nimeer :) (ook 25)

eniac

Legacy Member
Miesjel zei:
Goei nummer geweest, maar kapotgedraaid.

Bah, ik ben er dit jaar ook 24, maar ik ben het op geen enkele manier beu. Nog altijd een dijk van een liedje dat ik met veel plezier nog afspeel. Beetje gelijk Junk Project - Control (deze blijft de allerbeste ooit voor mij ;) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan