Hiapoe
Legacy Member
Ik was wel even geïnteresseerd of er ook nog jongeren rondlopen die ook houden van de oude renaissance muziek, Vlaamse polyfonie,...?
Om een voorbeeld te geven:
http://www.forlanaconsort.com/muziek/proch_dolor.mp3
Een van mijn favorieten (en door mezelf met ons vocaal ensemble uitgevoerd).
Geef maar jullie meningen en waarom je deze muziek al dan niet goed vindt.
Ik ben zelf 27 en ben opgegroeid in een klassieke muziek-wereld. Mijn beide ouders geven namelijk muziekles. Er werd wel naar the Beatles en Queen geluisterd (bands waar ik ook nog steeds heel veel bewondering voor heb), maar de klassieke muziek van 1400 - 1700 blijft me ook altijd bekoren... ik kan er tot tranens toe door bewogen worden.
Hiapoe
Om een voorbeeld te geven:
http://www.forlanaconsort.com/muziek/proch_dolor.mp3
Een van mijn favorieten (en door mezelf met ons vocaal ensemble uitgevoerd).
Geef maar jullie meningen en waarom je deze muziek al dan niet goed vindt.
Ik ben zelf 27 en ben opgegroeid in een klassieke muziek-wereld. Mijn beide ouders geven namelijk muziekles. Er werd wel naar the Beatles en Queen geluisterd (bands waar ik ook nog steeds heel veel bewondering voor heb), maar de klassieke muziek van 1400 - 1700 blijft me ook altijd bekoren... ik kan er tot tranens toe door bewogen worden.
Hiapoe